Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Friday, 18 February 2011

Petang Sudah

Salam.. Hari ni sy tiada di ofis. Sy skrg di PWTC. Kena bertugas sempena Anugerah Sri Angkasa. Skrg lunch time kan, dan rehat utk solat Jumaat. Acaranya malam nanti tapi biasa la Rehearsal la kan. Ada yg nak jumpa artis ker? Hehe.. Ramai tau.. Esok pun ada jugak. So, Kena keje jugak la nampaknya. Huhu.. Daaaa..

6 Ulasan:

eMMe said...

outstation ye Ena, selamat bekerja sok! take care!

.::Lynn::. said...

wah bestnya

Fieza79 said...

best nya Ena...jumpa artis la nanti...jgn lupa kirim salam heheee

aiDieNa said...

Wah.. selamat beramah mesre ngan artis² yer.. aritu akak p dia nyer launching jer.. Ena gie Majlisnyer.. ok lar tu.. kata bawah satu ibu.. hehehe...

BTW Ena.. cun lar header tu... I loike.... >______________<

Nana said...

wah bez
majlis jumpe artis
mcm saya la dlu
btugas masa festival filem malysia
kt pwtc

mamalieyna said...

waa bestnyer terlibat scr langsung..^_^..syok sesekali tgk ramai artis =P