Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 21 February 2011

Mood Petang Ni....



Masih dizzy dan Mengantuk!! haiyaaaaaaa...
Baru je lepas makan ubat nyamuk panadol.. seyes!! rasa nak p golek2 kat surau je.. tp nan bisa la nampak gayanya.. So, saje je la godek2 pic bebudak berdua nie.. rasa tercuit plak tengok gambo kat bawah nie.. Walaupun dua beradik ni sangat la suka bergaduh sbb si kakak kuat mengusik dan si adik kuat melalak, tapi mereka tetap akrab!



Tak tahu la apa kemenda depa ni buat.. apa yg beria dak irfan tu belek pd si kakaknya tu tak tahu lah..!!



Note: Naper erk? budak2 ni tak segan nak mintak2 ngan orang cam gula2 ker kan! pd hal baru je lepas makan gula2.. saper lagi kalo bukan si kakak tu.. selamba kodok jer mintak gula2 ngan orang.. cam kami ni dekut benor tak mampu beli gula2 utk dier.. padahal, dalam peti ais tu penuh ngan gula2 yg huby wat balik dr kenduri kawin.. saje kami sorok tak kasi dier makan hari2.. sekali selamba plak dier leh p wat muka tak malu mintak2.. adeihhhhh!! Maluuuu!!!





11 Ulasan:

ardinihumaira said...

haippp pegang botol susu! ehehe

MrS. F!zA said...

aiyaa!! botol susu sapa tu??hahaha

LyNn HaMzAh said...

budak2...biasalah tu ena...hehehe...

~aSHa~ said...

cantik pic tu..adik beradik gitu la...gaduh2 lepas tu baik sgt...ke mana2 nak berdua...

wahida said...

cepat baik dr pening ena...

sweet la anak2 ena ni...

Fieza79 said...

alahai sweet nya..Irfan tgh belek apa la tu...hehee

~Siti Hajar~ said...

Biasa la budak2 k.ena...

anak2 sy plk, jenis xmintak tp pesen tgk org mkn sampai org yg mkn tu akan sua dgn sendirinya kat mereka, kiranya buat muka plg kesian la..hehe..adeih!

malu gak sy ni kdg2, cam xbg anak2 cukup mkn je...huhu

mamalieyna said...

kakak mintak kt siapa ena..ada bebudak, jujur..kalau dia rasa nak, mintak je..hee~

tp aksi mereka tu, mencuit hatilah! ^_^

NzA said...

budak2 biasa lh ena, kalu biskut kering kt umah org pn dia mkn bria2..mcm xprnah jumpa.....

: Ady :: said...

Kata budak².. biasa lar tue.. sama jer anak² kita.. kat rumah stok gula² berkoyan².. hat org jugak sedap dia tengok.. seronok biler dapat gula² free.. yang memberi pon seronok dapat gembirakan hati budak².. sok² bila dah besar.. malu tu datang dengan sendirinya.. kita dulu kecik² camtu juga.. heheheh

-aiDiena-

Dilla Ady said...

lame tak menyinggah kat sini tgk ena sekeluarga..

sukenye tgk gambar tu...chomel gilakkkk...