Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Wednesday, 16 February 2011

Kami Ke Sinun Tu Sebenarnya Nak Makan Kat Sini Sebenarnya.. Lalala..


Heheh.. sambung lagi ngan entry bergambor.. Ni gigih updload.. ater cuti tak kemana petang ni kan (semalam petang)  :D 


Yg sebenarnya, kami p Melaka tu sbb nak p makan kat tempat seperti gambar kat bawah nie..


Ramai blogger dok citer p makan kat sini kan! so, kami nak jugak la.. heheh.. 
Yeayy!! dah sampai.. hahaha..

 Time ni.. seyes! ramai bangat orang.. siap dah ada yg dah booking lagi.. 
Meriah lahhh!!

 Lama gak la kami menunggu sebelum dapat meja.. huhu.. 


Akhirnya.. dapat gak
Nasib baik meja ni dekat je ngan tempat nak pilih kasih lauk pauk tu.. ;P

 So, ai p order dulu la.. 


Nampak cam tak de org je yg dok pilih.. pd hal ramai yg Q kat depan dan belakang.. Mungkin time huby snap ni sy yg last kot.. hoho..siap cekak pinggang tu! hahaha..

 Muke lemau menunggu dalam kelaparan.. hahha

 alwayz happy... ai loike!! hehe


 pandaikan dorang.. letak je atas meja, si kakak plak nampak betik memg ngap terus.. so, lepas tu baru dorang kasi bill.. bijak bijak!! ;D
Lupa plak nak rasa nasi lemak comel2 tu.. erm..

 Cekci plak dak ipan tu.. hoho.. satu2 nya gambo huby malam tu.. semua gambo without flash lah sbb tak mau ganggu owang lain makan ngan flash lip lap lip lap.. 

huhu.. kembung kembang pipi guwe.. kui kui kui.. 



Lama gak menunggu hidangan sampai time ni.. maklum la.. ramai orang malam tu..


so, terpaksa la kita sambung ke entry selepas ni.. hak hak hak.. soweee!! letih dah nak upload banyak2 utk satu2 entry..
alasanggggg!!






~auto post~




10 Ulasan:

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

sedapnyee
eh buat org teringin jela mek na nih
huhuhu

wahida said...

cepat la ena...nak tgk menu apa uolls mkn...

atty's said...

lama dah g sini .dulu selalu pergi
sebab rumah mil kat sana.lor ni mil sudah duk bangi

Jom baca: DiamondRing

MrS. F!zA said...

hehehe pndai diorg ek ltk je ats meja pstu kira bil.cm kami kna kt s.alam haitu jgk..kcg dgn air teh.. huhu

K.ena wide lens ke yg entri kt melaka sebelum tu..range bape?adui tk hbis2 tnya kan.yela ngah duk pning2 nk bli yg mna..tp naman dia ada la idaman dia sdri.bini je sibuk..kekeke

ardinihumaira said...

bestnye makan2.. t lanje dni ye kak. hik3 larikssssss

mzhany said...

waaa ena, dgn org kt depan pun cekak pinggang huhu

cikmOt said...

ishh, bila agaknya nak p melaka jugak ni...

♥MAMASYAZA♥ said...

cantiknye header, berseri seri
akak tak penah bwk anak2 g melaka, cuti skolah nanti boleh bwk g jln2, sambil singgah kat ikan bakar ni, mesti sedapkan

Mama Hanim said...

wah sedapnya makan2 tu ena.. nak jugak la..hehe..

Ena said...

kawan2,
memg sodap la.. singgah2 ler ke sana.. hehe