Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 21 February 2011

Hari Ketiduran



Salam.. 


Semalam adalah hari ketiduran sepanjang hari.. eh! pagi tu tak la.. belah petangnya la sbb pagi tu sempat la kuar kejap.. sbb apa sy kata ketiduran? sbb masuk je kete sy tido, sampai umah tak sempat bukak tudung sy dah terlena, lepas solat zohor sy lena lagi.. pastu lepak depan tibi pun sy lena jugak.. lepas solat atas pun sy terlena jugak... hohoh.. badan pun sakit2.. mengalahkan org yg duk membanting tulang kat sawah.. nasib baik ada superhero tolong urutkan.. huby la saper lagi kan.. hehe.. badan pun dah lama sangat tak p berurut.. nak kena gak la cari satu hari p berurut.. p Spa ker kan!.. en. Huby sila sponsor!! hahah...


Arini, paler masih ting tong.. ingat kan sy sorang jer.. rupa2nya opismate yg terlibat ngan Anugerah Seri Angkasa tu pun sama.. semua pakat sakit2 badan dan ketiduran seharian.. hoho..



K la.. nanti ada masa sy sambung.. tapi gambo tak leh upload lg sbb kabel tertinggal la pulop!!.. haihh!!





14 Ulasan:

eMMe said...

selamat tidur Ena~ hahahahhaha!

Fieza79 said...

siann letih sgt la tuu...mesti byk citer menarik kat sana ni...

rATu kEBaYA said...

letih sangat tu.. selamat berehat

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

sama la ngan eida kak..semalam melepak jerk kat umah...pastue sebab kan siang dah melepak jerk kat umah..malam ajak en dedi kuar pekena roti cheese nan..ehheheheh

.::Lynn::. said...

Selamat beristirehat

Mama Hanim said...

slmt berehat ye ena..

~aSHa~ said...

kalo event besar mcm tu mmg penat yakmat...

MrS. F!zA said...

qada tido dan rehat la ni..ekekeke

☆ lieya latif ☆ said...

alahai cian ena....bawak2 rehat yea ena...kalo perlu cuti laa ena....badan dah penat tahap mak la tu....betul tu ena, dpt berurut mmg rase fresh balik....

take care yeak ena...skrang ni musim demam...risau jek nanti kene demam...

kella said...

heheheh.. biasolah, cuti cuti memang best layan tito... huhuhu...
tapi bila dah tito petang.. malamnya sangat susah nak tito pula... hmmm

:)

LyNn HaMzAh said...

amek cuti sehari la ena...rest kat rumah...

♥♥syahadah♥♥ said...

bestnya dapat tido...dah lama tak tido lena

ardinihumaira said...

kak.. rindu akak update :D

NzA said...

penat sgt la tu ena......