Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 10 February 2011

Bukit Tinggi - Part 5


Malam tu.. selepas penat berjalan2 seharian.. ingat nak terus je landing sbb dah letih benor rasanya kaki.. tp memikirkan bukan selalu nak pergi kan.. so,lepas makan, kami pun siap2 la ala kadar kenkononnya nak tengok ramai tak owang di malam hari.. sekali tu... nan hado owang sangat la... suram jekkk..huhu.. ater esoknyer msih lg hari bekerja kan!.. kami je yg masih bercuti.. lalala.. :P alang2 dah turun posing totap posing.. tetengah huby dok setting camera.. ujan la pulok!! nasib baik tak lebat sangat.. 


Dak irfan yg baru bangun tido time ni.. tu yg "suram" semacam jekk tu.. hehe..

KEmain lagi si kakak tu ceria je hgupenyer.. si adik TOTAP lemau!! hoho..

Ni candid benarnya.. ai tak perasan pun bila huby snap.. sbb gah leka tengok jam!.. Ops! lupa plak nak buh gambo jam yg cantik tu.. haihhh!

Haaa... ni tak candid kan!.. ekekekkeke.. cam macam... poyos jekk!! hehe..

paling suka gambo ni.. walaupun mashammmm.. tetap sweet!! ahahha.. alahai omak!! 

Cam tangga dah susunan ni.. heheh.. erm.. lantak ler kan!.. ni gambo kat lobi.. 




Dah abis bersnapan.. kami pun chaw balik bilik...







11 Ulasan:

ieda said...

cantiknya ena pic2 nie ..
akak x pernah sampai layie BT nie .. ermm teringin nak gi .. macam mana erkk ..
ada ole2 utk akak tak ?? ekekke (muke x malu kann )

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

cantik la akak...sangat sweeett...

~~*Lady Salwa*~~ said...

terserlah ketembaman irfan... nampak cam dia lagi besar dari anis...

atty's said...

comey2 semua model..

Jom baca: Bertahun2 Tersalah Tarikh Wedding Anniversary

Dilla Ady said...

cam biasa...sume pics mmg cantik2 belaka..

tapi paling suke gambar yg candid tu..cam model yu...

Siti 'Alaina Sofni @lovewife said...

ena cantik tempat tu..suke tgk muke hanis ddukung ayahnye..nampak manja sgt..

Nana said...

akak
relaks je
xpakai sweter
tak sejuk ke
sy ke sana
mlm sarung sweter

Redbloodsnow said...

eeee lawa arr pic akak solo tuh. sukeeeeeee sgt tgk. pandai akak berposing :)

norhaizan said...

wah..bestnyer holiday kat bkt tinggi..sweet la kak ena..gambar semua cantik2.

lamanya tak jengah blog kak ena..rindu rasanya..

Gieyana said...

cantik gambar yg last tue..unik...:D

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Cantik2 semua gmbr nih..
Tmpt pon lawa..cam kat OberC jer..teringin gak nk ke sana..