Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Wednesday, 9 February 2011

Bukit Tinggi - Part 1



Awas!!
Entry ini dan n3 seterusnya sehingga Jumaat (9-11. februari 2011) hanya dipenuhi dengan entry bergambar semata.. Harap Maklum!! ;P


Sebelum tu.. nak citer cikit.. kami ke Bukit Tinggi pada cuti Thaipusam lepas.. hahah.. basi?? Lantok lerrrrr!!! hoho..



Jom mulakan berphotogedixxxx!!
^_____^


Berkerut2 menahan panas terik mentari time ni.. 











cehh!! ye ye je la dak irfan ni.. siap tangan di belakang.. heheh


ops!!! tertayang gambo velakang pulak! soweee!!

cinonet je si kakak tu.. jumpa tak korang?? hihi..







&







Jom balik jom! dah abis dahhhh.. huhu...





Maaf!!
Gambar tidak disusun mengikut turutan.. tak sempat weyh!! nak cepat siap!! hoho..






~ To be continued!!! ~







Note: Auto post!!



18 Ulasan:

Kamsiah said...

salam
haha mcm akak jugak...tak kesahla org kata sawan bergambar ke hapa..janji tetap posing...

ciKmOt said...

hai ena...lama tak nampak ena...

MRS. K said...

dah lama teringin nak pegi, smpai skang tak smpai lagi.. huhu

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

ok2..sambung lagi

dyea irdina said...

pernah sampai sini...honeymoon..hehhehe...skrng dah ada anak..klu pergi bercuti pun mesti pilih kawasan pantai..suatu ari nanti la kot leh bawak dorng g sini

☆ lieya latif ☆ said...

cantek2...puas lieya tgk ena....tak sabar nak tgu gambar2 seterusnye heheheeheh....

lieya penah gi ms tu mija umur 8bulan....dah lame gile kan tak gi sane...tgk cite ena rase cam na kesane plak.....

Nana said...

owh g masa thaipusam ke
ingt masa cuti CNY hehe
dah lama xg sini

Izan Ishak said...

best tu ena jenjalan kat bt tinggi... izan tak pernah sampai sana lagi.

NzA said...

xpernah smpai lg kt sini...hu...
cantik semua pic tu..pakai dslr mmg pic cantik ttp akak ni jenis malas nk angkut bnde alah tu....hi...

chugie said...

cantik jugak bukit tinggi ni ye.. kenapalah sy tak teruskan perjalan sampai ke tempat yag sepatutnye hari tu..

sampai pintu gate naik ke rumah2 cantik tu je.. pastu hubby ajak balik! sadis tul..

LYAfrina said...

besttnyerrrr..
salah u tmpat y lya nk pegi..
tp x sampai2 lagi.. bila agaknyer??

Fieza79 said...

cantek la tmpt tu kan..dh lama tingin nk pi sana..so jeless..hehee

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

bestnya kak jalan2 kat bukit tinggi...

Ietams said...

waaah..
cantik, lawa.. bestnyee

MrS. F!zA said...

k.ena nginap kt mna?bapa ek semalam?share la..mau tido sna la kalo p..

mamalieyna said...

jeles......gambar menarik!!!! ^_^

ardinihumaira said...

comel2 gambo akak :)

eB ezrin said...

bestnyer baper inggit msk yer? ;p