Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 14 February 2011

As'Salam...



Salam..


Baru nak bersiaran.. huhu.. 
Ni pun tak sempat nak BW lagi.. cian je kan..
Bizi la lately..ermmm..
Kalo tak bz dok umah tu ada je benda nak buat
Cam semalam kat umah
Letih wat kijer umah duduk kejap dah terlena
Badan masih rasa sakit2 gara2 p kursus kuar masuk utan..
Nak sharing gambo pun tak sempat lagi
Gambo sikit sangat
Next time maybe.. huhu


K la.. nak bebel panjang pun tak leh ni.. 


Daaa..




11 Ulasan:

Mama Hanim said...

xpe ena.. rehat2 dulu.. nti dh full charge, letak n3 gambar2 plak..

wahida said...

rest dulu ya...tapi x sabar ni nak tgk gambar...ekekekek...

atty's said...

Takpe kasi rehat dulu badan,
nanti settle semua leh jalan2 blog kawan2

Dilla Ady said...

meletup okeh header baru ena..likeeeeee 14 kali..hihihi

Izan Ishak said...

reha2 dulu ena...kalau dah free nnti boleh sambung jalan2 ye!

ieda said...

x per dikk rehat dulu .. :)
semua pahammm :))

eT said...

hehe..keje non stop mmg penat..sekali sekala kene rest tuh...

LiLy @ MumMyQiStInA said...

SELAMAT MENYAMBUT MAULIDUR RASUL & SELAMAT BERCUTI..!

hajarus said...

xper rehat dl k kak.. t jgn lp update story msk utan ekkk... sure best...

Mamamya said...

aih...dah tukar banner la...x perasan pulak (nampak sgt dah beberapa hari x singgah cni kan...busy juga lah..)

rehatkan badan dulu nnti blh share2 citer lagi...:D

Ena said...

kawan2,
tu la.. kurang tidur tu benarnya.. tu yg rasa mengantuk & lemau sepanjnag hari.. huhu..