Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Friday, 14 January 2011

Ye! Sy Pergi Ni.. (",)



Asalnya ada entry yg sepatutnya keluar jam 10.00 ni.. ntah naper ilang plak ayat2 yg ai dah karang beria tadi pagi.. adeihhh!!.. makanya terpaksa la tunggu petang karang sbb jam 10.00 ni nak kena ke Hotel Royal Chulan.. Ada acara penutup apa kemenda nye ntah tadi.. Dah nama naik suh p.. Kena la pegi kan.. 


K la..




Note: Tak tau nak buh tajuk apa.. hahahha.. tu yg tajuk entry mcm tu.. ;P




13 Ulasan:

eMMe said...

hehehe..ena, okey la tajuk tu,hehehe...selamat yea~

yunz_02 said...

selamaaaaatt makan :)

Izan Ishak said...

jalan baik2 ye ena~

NM02 said...

tajuk tu mcm ayat dalam henpon ek. mmm.. satel dulu hal kerja, nnt sambung n3 okeh.. c u!

LyNn HaMzAh said...

enjoy your day yer...

nieda said...

hehe...enjoy your day

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Ngam lah tajuk tu Ena..hehe..
Selamat bertugas.. :)

LYAfrina said...

selamat pergi & pulang yer:-)

Fieza79 said...

mesti da makan2 best nanti...alahai best nya...

~Siti Hajar~ said...

slmt jln k.ena...

tata titi tutu...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

take care akak....jumpa nanti...

Gieyana said...

ok gak tajuk nie..hihi..:D

Ietams said...

take care..