Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 27 January 2011

Sori..



Salam.. 

 
Selamat Pagi..


Ni n3 nak mintak maaf kat kawan2.. sbb sy tak sempat nak ziarah umah kawan2 buat masa ni.. Balik umah jer sy dah ting tong.. ngantuk.. Terus tido jer.. huhu.. Skrg ni time ofis hour sy dah tak sempat nak BW or wat n3.. Entry semalam pun tak sempat nak bersambung harini.. Bila pulak la tu gamaknya nak sambung.. sob3x.. 


K la.. nanti sy cuba cari kelapangan waktu lunch or sementara nak tunggu hubby pick up sy after ofis hour.. huhu.. sian kan!..




20 Ulasan:

NzA said...

sibuk ek????/

mamalieyna said...

aduhai..nasib sama cam eina ke ena ni?..huhu..apa nak dikata, ikut kemampuan diri jerla..kwn2 faham..

ermayana a.k.a mrs mahzan said...

tintong diam2 berisi ke tu? lalala~

☆ lieya latif ☆ said...

takpe ena...take ur time....penat sgt tu....rehat2 okey....

ardinihumaira said...

selamat pagi kak :)
take care!

eMMe said...

Ena, aku tak kisah na, paham tugas n tanggungjawab yg ko pikul...anytime leh je kunjung umah aku kan..kan..!
have a great working day dear~

Zaidah said...

sabor ajelah....

Fieza79 said...

ena tentu sebok sgt ni..tkpe take time...keje harus diutama kan..

~~*Lady Salwa*~~ said...

sal pun kadang2 tak sempat pun nak BW sebab tenet kat opis selalu prob...

kat umah lak memang kalau malam malas nak ngadap lappy... hehe

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

tak pe mek na
takdok org maroh pong
keje kene utamakan
blogging ni sampingan je

~Siti Hajar~ said...

xpe k.ena, km tgu n3 tbaru nanti...km faham..

mamaaedrean said...

naper3?... dpt org baru ker? ;)

♥MAMASYAZA♥ said...

akak pun sekrg ni sibuk jadik driver bebudak pegi tuisyen, sebelah mlm mmg tak sempat nak BW, balik aje dah mmg ngantuk gile. tak sabar nak tunggu cuti nak kemas umah

Kaseh NazLieza said...

xpe kak..akk xziarah pon sy ttp ziarah jg..ehehe

Dilla Ady said...

same la..dilla pun bz jugak nih..

curik2 mase ziarah kawan2 jap..huhu

pssttt...cun nyeee ena mase kt zoo tu...

mzhany said...

huhu xpe ena, mmg ada kala nya penat tuh tak leh ckp la kan...xpe xpe xkesah ;)

chugie said...

xpe.. maafmu di terima!

wahida said...

utamakan mana yg penting...kami semua faham...

kakpah said...

takpe la kan. nama pun bizi..

LyNn HaMzAh said...

nak buat mcm mana ena...kerja tu lebih penting...take care...