Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Tuesday, 18 January 2011

Pepagi Dah Memggedix!! Ops!!



Salam..


Pagi ni.. mood rajin mai dah nak menggedix.. ahahaha.. tetiba je kan!.. lalala.. erm.. tp dok snap2 pepagi ni sambil berselubung.. bestnyer kalo blh sambung tido je kan!.. weeeeee!!! Sayangnya.. simpan je la angan2 minah jenin tu.. ;P


 Sy memg tak berseni nak berselubung.. main selebung jekk.. hoho..
ops!! sebenarnya kan.. sy nak tunjuk sesuatu ni.. Kalo sekali pandang tak nampak pun muka ai tu mcm tak de sebarang noda.. hakikatnya?





Nampak tak kat atas dahi tu? huhu.. lupa plak nak circle kan dulu tadi.. dia mai lagi??? tp jd camtu sbb tangan ni gatai sangat p picit malam tadi.. terus bengkak pagi ni.. nampak mcm kecik je.. tp sakit wooo.. mungkin sbb kat dahi.. tempat sensitif utk dipicit.. Ops! pimple tak boleh dipicitkan benarnya kan.. huhu.. padan muka.. yg sedia ada kat pipi tu pun tak ilang lg parutnya.. sangat suka la 'dia' menyinggah skrg.. haihh!!




Note: Pagi ni.. minum milo cicah roti wholegrain fibremeal sajork.. sob3x..




21 Ulasan:

eMMe said...

lapar la ena, takkan makan roti je
mana cukup, sekurang2nya nasi sepinggan
hahaha...

morning dear~
i'm da first comment u kah Ena?
hiks~

shila ariff said...

sejuk sgt ke sampai berselubung tuh??..huhuhu...

LiLy @ MumMyQiStInA said...

kat dlm gmbr X ketara sgt..Pimple mmg x leh picit kang bertambah plak..Mesti sejuk sgt kat Office Ena ni kan.. :)

NzA said...

skrg mlm2 mmg sejuk..pagi2 ni pn masih sejukkkk!!!!!

Fieza79 said...

tak nmpk sgt la Ena..menten je comel...

syok nya berselubung..sejuk ke..ishh rasa cm nk berselubung jgk ni..mmg sejuk pagi2 ni kena ekon...

aibaks said...

sejuk ke ena sampai berbungkus tuh.. hehe..

wa.. nice la ena diet pepagi ni.. terbaek! teruskan usaha!

MrS. F!zA said...

kak, jerawat akak memang betol2 merahnya makngah!yela org putih bersih..kalo fiza plk jerawat mcm buah lebam2 gitu..hahaha

comei k.ena!!

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

lawa la dia duk situ...agagaga...picit lagi picit lagi..haaa bekok doh...:-P

☆ lieya latif ☆ said...

wahh....menu bekpes ena ni menu org diet nie...cayalah....kdg2 mkn berat ni nanti mate cepat jek ngantuk...mkn lite2 gak senang kan.....

alah tak pe ena....sikit jek tu....yg pasti muke ena tetap gebus heheeheheh

Ietams said...

memang kan bintik2 ni
selalu aje membizikan diri kat muka

Izan Ishak said...

salam ena... baguslah sarapan berkhasiat mcm tu. pagi ni kat sini pun rasa sejuk sangat. izan pakai sweater cam dok kat CH plak ni~

Nida said...

takpe boleh guna photoshop kasi hilang itu noda... :)

ardinihumaira said...

holooo comelnye akak pepagi :D

ita cutevirus said...

diet kah??

ita pon tgh berselubong...
menggigil kesejukan..

chugie said...

wah.. pg2 dh gediks ni! ;P

kite pun dh tumbuh sebijik pimple kat dagu ni.. x suke lah!

LYAfrina said...

kalo naik mende itewww..lya ambik towel & celup dgn air suam n lapkan tmpat naik tu.. dia matikan kuman, insyallah..kalo nk lagi est,, toyoh kulit kayu hitam & tepek kat jerawat.. tp mjerit la sket..

Mamamya said...

wahhh...menu kita pagi ni lbh kurang je la ena...cuma bezanya jns roti...:) biasa lah kan org dalam pantang ni..asyik2 makan biskut n roti jer.....


uhuhuhu..lamanya nak tunggu habis 44 hari... :(

**sHiKinn** said...

pagi2 mmg sejuk..masuk ofis aircond low pulak..adeh mau beku..

Tokek Sabah said...

Salam.
Orang kata jerawat jangan disebut-sebut. Nanti dia datang dengan kita. Oooooooopsss....

~~*Lady Salwa*~~ said...

sama la ngan sal ni ha... parut kat bawah dagu ni tak hilang2 lagi... sebab dok makan kicap je... hehe

pastu muka banyak jeragat lak... adeh...

mzhany said...

ena putih...huhu melepak gitu, ada cik jururawat sikit terus nampak ;)