Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 13 January 2011

Nasi Ayam Lemon



Alhamdulillah..


Tadi lunch dengan nasi ayam berperisa lemon! eh! rasanya panjang lagi nama menunya.. tapi tu je yg sy sempat ingat.. ;P  perghhhhhhhhh.. sedap bangetttt! erk???? hahahha.. entah.. bg yg suka sedap la tu kan! setakat ni kami (opismate) semua dah jatuh cinta ngan nasi ayam lemon nie.. sekali cuba, pasti nak lagi.. muahhahaha.. Iklan free jekk!! ;D



Ni la ghupe nasi ayam lemon yg dimaksudkan.. tp set yg asal tak de la cendawan tu.. tu sy mintak lain la.. so, regenya pun dah jd lain.. Total Rm7.30.. eh! lupa nak snap gambo sup! hehe.. tapi bg tekak sy nie.. supnya biasa je.. Nasi & Ayam tu memg tip top! erk??? YUP! lg sekali ye! bg yg SUKA! :D





Makan per korang tadi? maaf kalo ada yg berpuasa.. huhu..




26 Ulasan:

ciK mOt ©™ said...

kita makan nasi kerabu jek..
sampai tertido....

eMMe said...

tadi makan nasi goreng, BRUNCH!
jap lagi soto lak, yg patutnye dimakan waktu pagi tadi, simpan fridge, takot basi, kang nak makan baru panaskan, hehehe...

Fieza79 said...

alahai..best nya menu lunch..kat sini smpai jemu taktau nk mkn apa dah...

~~*Lady Salwa*~~ said...

Tadi makan nasik ayam gak... tapi nasik berlauk ayam masak kicap... hehe

nasib baik dah kenyang, kalau tak mau berkeroncong perut tengok gambar tu... hehe

.::Lynn::. said...

ari ni menu nasi kukus... xsedap.. sib makan free... hhuhuhuhu

Ieda Al-Habsyi said...

lemon tu rasa tang mana? ayam nyer ke nasi?

zura@iwan said...

uishhh dapnya Ena.....mkn kt ne tu?

aiDieNa said...

Ena.. tak baek tau tayang kat owang ngandung.. ekekeke... kan dah teringin nie.. hehehe

kella said...

nyumm.. nyum.... sib baik pas makan je nih! huu.. kalau tak meleleh je..

LYaFRINA said...

LYA LUNCH TD PON MKN NASI AYAM...
TP X SE BEST CAM ENA PUNYER :-(

MrS. F!zA said...

sama cm k.izan gak mkn nsi kerabu..tp solok lada dia perghhhh pedas tahap gaban!!!

Dilla Ady said...

dilla makan ikan masak taucu jek kt umah tadi..huhuhu..

malam nih makan nasik ayam mil masak..hihihi..baekkk punye menantu kan..kan..kan...

LyNn HaMzAh said...

x lunch pun tadi...sebab rasa kenyang...tp skrg nie dah lapar la plak...nak makan nasi ayam juga la nanti...

nza said...

nmpk pn dh menyelerakan.....

Monalea said...

nampak sedap je nasi ayam ni.

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Mmg menyelerakan.. :)

aibaks said...

pernah gak rase tapi kat area klcc.. kat situ kan? atas food cout tu.. ke salah? hehe

Asrul "iLham" Sany said...

suka makan nasi ayam kat kopitiam pak li tapi skrng udah tutup

Dunia Mayaku said...

selalu je ena upload gambo yg menggiurkan...hantarlah cni...terliur ni...

Sham said...

salam kenal...

kat mana ni?nak try gak...peminat ayam...

folow u...

mzhany said...

uuu tak pernah makan la nasi ayam lemon ni...uuu besh eh

Ena said...

kawan2,
kalo nak rasa sedap or tak nasi ayam lemn nie.. leh je p kat foodcourt CM ni.. tempat lai sy tak tau la.. mungkin bg yg dah pernah rasa kat tempat lain lg sedap ker kan!.. ;D

Mama Hanim said...

sedap tu.. kt sini x penah jmp lg nasi ayam perisa lemon cmtu..huhu..

Izan Ishak said...

menarik je nasi ayam lemon ni ena. tgk rupa pun tau dia sedap!!!

Nana said...

kat mana makan ni kak
ada kwn suggesr suh mkn
nasi ayam lemon
pak li kopitiam sedap katanye

einzone ein said...

Cmne nk wat sos lemon mcm kt foodcourt ya..biasa kt tenet x sama...lain resepinya