Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Wednesday, 5 January 2011

Jom!!



Makan Jom!!

Laporrrrrrrrrrrrrrr!! 

^_^




22 Ulasan:

~aSHa~ said...

jom skrg...tgu kat bawah tau

Fieza79 said...

jap..jap..tgu..cpt sgt la ena ni...huhu

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Jom arr...lapar gak nih.. :)

Asrul "iLham" Sany said...

baru makan tomyam yg dimasak sendiri ;)

nza said...

tiba2 lapo.....

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

posa la kak..mana leh makan..huhuhuhuhu...

eMMe said...

jalan dulu...
dah makan dah,bawak bekal...hehehe...

LyNn HaMzAh said...

makan apa jer tu?

ana said...

tak klr mkn...ada org belanja big Apple ari nie...yummy!

~Siti Hajar~ said...

br msk rmh k.ena ni, tuan rmh dah tinggal lor..huhu

wahida said...

dah mkn bekfes kenyang2 pagi tadi... x larat dah nak lunch...

Mamamya said...

jom2...arini MIL masak asam pedas.... :) mak buyung ni cuma makan jer..sejak MIL ada gantung terus 'apron'.... :D

Redbloodsnow said...

haaa..jommm. akak lanje kan kan..haha

LYaFRINA said...

JOM MAKAN PIZA DGN LYA... BOS BLANJE ARINI

~~*Lady Salwa*~~ said...

Jommmm... tapi dah kenyang suda... hehe

chugie said...

Ala..lambatlak nk say jom lunch kat ena..

sy dh selamat makan dh ni..

Ain said...

ain kul 2.30 baru makan....

ralit buat kerja tadi...

aibaks said...

ni lunch ke dinner kak?

mzhany said...

ena makan ape lunch td? hehhe

hajarus said...

jom akak g makan malam.. hehe...

kakpah said...

nak tunggu kat mana..

mamawana said...

Nak belanja ka? Jom..