Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 6 January 2011

Beku Dah Ni.. Huhu..



Salam..


Sejuk sungguh rasanya di kala nie.. rasa mcm nak berselubung jekk.. Kat luar hujan dan kat dlam ni aircond sangat la....... uhuhu.. Rasa nak beku je.. Apapun, nasib baik sampai opis agak awal tp lewat sikit dari semalam.. lewat 6 minit.. Punch Card menunjukkan 7:08 minit. Tak tahu la huby mcm mana pulak.. Harap2 sempat la sampai.. huhu


Eh! nak tengok tak betapa sejuk nya kami kat sini.. Meh tengok gambar kat bawah nie:



cermin opis berkabus dan kebasahan dek aircond yg sejuk..




Sejuk2 ni cepat je rasa laporrr!! tapi nak sarapan tak tau plak nak makan apa.. kat kafe tu sama je la hari2 menunya.. tensi omak ni! makan Roti je la... sob sob sob.. ;P












14 Ulasan:

~aSHa~ said...

boleh pakai sarung tangan bagai ni...mcm musim salji plak jadinye malaysia..

LYaFRINA said...

selamat pagi ena....

kat sini pon hujan lebat.. mmg jammed jln.. hmpir 1 jam bru smpai ofis.. siap blh zzzzz lagi.. biasanya dlm masa 10 minit j dh smpai ofis.. minyak dah naik.. hujan plok.. lg la parah..

☆ lieya latif ☆ said...

fuh berkuap cermin hah ena...leh bygkan sejuknye kan.....betul2, kalo sejuk2 ni dtg laa ngantuk ngan lapa hihihihi....

lieya ni ena mmg pantang sejuk2...cepat jek berkelubung ngan shawl...tapi sejak preggy ni siap bukak kipas lagi, bygkan sejuk aircond ngan kipas kikiki....org lain nak masuk bilik lieya pun takut sejuk haahahahaha....

ciK mOt ©™ said...

hehehe...sejuk kan...ena cek email jap...ada pertanyaan tuuu

mamalieyna said...

weeiii mmg sejuk..dh tu kena sket hujan sbb transit dr nek kete, nek motor lak mai opis..huhu..tp seb baik la nek motor redah hujan sket..drpd kena bertapa dlm kete, jem giler2 sini..hujan lebat..smpai awal pun, org bukak opis smpai lewat jugak..huhu..ni baru dpt masuk!

selamat berbf!

baincardin said...

tak mustahil malaysia ada salji nanti....

bunga_ros said...

Sejuk..!! kt cni pun.. skrg ujan masih xberhenti lagi.. Bain..?! ada kemungkinan ke.. So xpyh la p snow world dh yek.. Hehe..

MAMASYAZA said...

sama la kat tempat akak ni pun, sejukkkkkk, kena pakai blazerrrr, kat luar pun hujan rintik2

Anonymous said...

Alhamdullilah!!..Nasib baik sempat sampai..tu pun punch 7.28..dr hubby..

nieda said...

sejuknya..

aiDieNa said...

Tu blom salji lagie kan Ena.. kalau lar Malaysia nie negara 4 musim... huhuhu.. bayangkan tahap sejuknya... huhuhu

Fieza79 said...

wahhh sejuk dh ghupa CH dahh...kat sini pon sama sejuk ena...tk tahan woo...

Izan Ishak said...

ena, kat sini dah hujan. wpun cuma pasang kipas sejuknya cam beraircond pun ya~

makan roti pun rotilah ena. kalau izan pun bosan kalau menu kat cafe tu sama je...tak tau dah nak makan apa kan~

nza said...

pagi2 td kt sini pn sejuk + suram.....