Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 27 December 2010

Yeayyy!! Dah Siap!! ^_^



Hai..


Dah lunch??? 
Makan per tadi? erm.. balik2 tanya soklan ni kan!.. ngeeeeeeeee..
Sy ngan lunch gak nie.. sambil ngetip kat sini.. hoho


LNPT & SKT sy dah siap.. weeeeeeeeeeeee!! 
(yerla.. yerla korang dah siap.. huhu)
Leh la jalan2 pasnie..  Nak ikut Tak???? heheh..
Bukan ajak p mana pongggg.. Ajak BW jer.. :p
Kalo tak ajak pun..korang mesti dah abis Blogwalking kan!
Bagus Bagus... ;D


Sy nak jenjalan gak tapi sat g.. nak abiskan dulu
Makanan nie..


Daaaaaaaaaaaa...




Note: Makan keledek goreng jekkk!! sian je kan!! 
Sob sob.. 

:(






13 Ulasan:

ciK mOt ©™ said...

hahahaha...izan punya lum siap...mim alif lam sin...amik mud nak isi...hahaha...

mamalieyna said...

eina mkn laksam! asal nama dekat2 laksa je eina suka..nge..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

kite dok siap agi SKT..wuwuuuuuuuuu

Fieza79 said...

hehee dah BW smpai ujung jalan...nak rest jap..daa...

wahida said...

masih gigih BW walaupun anak tgh demam ni...huhuhu...

ardinihumaira said...

sedap gak tu kak keledek goreng. lama dni tak pekena :)

Mama Hanim said...

bru siap makan lah ena.. hehe..

~Siti Hajar~ said...

keledek goreng pun sedap tu, bak sikit...???

Lelord said...

huhuhu lom lunch..baru bekpes jek kat sini nasi goreng kampung, ikan bilis lebih heheheee

LyNn HaMzAh said...

dari tad try simpan 2 aktiviti kat SKT tapi x leh simpan la...asyik hang jer...tension lynn dengan HRMIS nie...

ita cutevirus said...

alaaa....
lom siap lagik...

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

saya nyer lom siap, kena tgu q line nk pakai hrmis tru egnet..
huhuhu, kt sini line bodban lembab,dh la dateline arini.. arghhhh.. ;-/

nza said...

minggu cbuk skrg nie...xleh nk bw cam biasa...hu.hu.hu....