Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 23 December 2010

Yeayyy!! Dah 4.30pm...




Jom Balik Jom!!
Ops! bagi yg masuk WP1 saje la.. hihi..
Eh Pesal tiba tba je ni?
Selalu tak sibuk pun nak balik awal
Naper arini pulak??
Hihihi.. ;p






Note: Kecoh je lebih, bukan boleh balik skrg pong.. Biasa la nunggu dulu.. ai kan Mem kecik Besor!! Tapi.. esok kena balik sendiri.. adeihhh!!




8 Ulasan:

Izan Ishak said...

iyelah ena...kena tunggu cik abe ye. hati2 ye ena~

LyNn HaMzAh said...

syoknya ena dapat balik awal...

nza said...

jom makan!!!!

ieda said...

dah nak balik ker .. heheh akak balik jam 5.30 ptg :)

alinac lover said...

suka ek nak balik
hehe

MAMASYAZA said...

akak pukul 3.30 dah cabut balik. hari khamis kat kedah ni balik pukul 3.30, hari biasa pukul 5.00

Anonymous said...

Bye

Redbloodsnow said...

a'ah kak E...awat tetiba balik awal ea? hehehe