Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 30 December 2010

TERPAKSA JUGA DATANG



Akhirnya.. sampai juga ke ofis nie.. Dalam dok dilema tu.. 
Kena jugak datang.. Tu pun tunggu si kakak bangun dulu.. Kakak baru je tido betul2 kul 5.00 pg tadi..dan bangun jam 9.30am. Sengaja bg kakak rehat.. dan nak tengok sama ada ada berkurang or tak, (nampak mcm kurang sikit.. tp susah nak kata sbb asthma ni tak tentu) Si adik bangun pg tadi.. nampaknya ada la perubahan.. nafasnya dah tak laju lagi.. Cuma demam+batuk+selesema jer la lagi.. Dalam duk tunggu tu.. jenuh jugak telefon sana sini.. Kesimpulannya kena jugak datang.. Huby awal2 pagi lagi dah pergi sbb semalam hubby dah MC, tak boleh la nak cuti arini. So, kena la datang sendiri.. 9.40am baru sy kuar rumah dan jam 10.51 sy punch!! huhu.. Nasib baik dah call pegawai yg sepatutnya.. 



Ni kepala duk ting tong.. Nak tido sesaat pun tak boleh.. dan sy baru je lepas minum kopi.. Harap2 boleh la bertahan.. Nasib baik jugak datang, mcm2 masalah pulak timbul.. 



K la.. nanti sambung lagi.. 




NOTE: Maaf tak sempat lg nak ziarah kawan2 buat masa ni.. sy sedang mengejar & dikejar masa.. huhu..


17 Ulasan:

ieda said...

huhuhu kalau disini dikk ujannn jer .. sejukkk pun selalu akak malas nak bangun .... tapi kena bangun jugak kejut anak2 semayang .. :)

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

adui..risaunye dengor budak berdua tu
takpe mek na..harap2 dok melarat la tu..:-)

caiyok2!r

Fieza79 said...

mesti ena sama penat kan...lari sana lari sini..pengorbanan tu..

penyakit asma mmg cmtu kan..dtg tk menentu...kalu yg ibu tk bekeja ok la jgk kann..mcm jiran dpn umah
fieza tu pon sm anak dia ada asma...sian tgk tp ibu dia suri umah...ok la

Kaseh NazLieza said...

ank2 akk skt ea..semoga semuanya cpt sembuh sperti sediakala ea kak..

~Siti Hajar~ said...

xpe k.ena, km faham, org ada anak camtu la...trskan kja tu ok..

Redbloodsnow said...

CIAN IRFAN. HOPE HE'LL RECOVER SOON ...AMINNN :)

mamalieyna said...

adduiii tak sihat budak2 tu ena...sian...hope after dpt rehat secukupnya makin ok nnti! ena too..take care ye..

ardinihumaira said...

semoga anak2 akak cepat sembuh tau..
akak pun jaga kesihatan!

LYaFRINA said...

sama mcm asya.. skrang ni x sihat.. mlm baru2 ni bwk g er.. sbb xleh nafas.. ni 2 mlm x tdo.. asyik muntah + semput smpai mata nak tbeliak.. lya tkut.. mmg mcm tu ke ena??

chugie said...

siannye ena.. xpe lah, de masa tu curi2 p tido sat na.

emm kes athma ni memang berat skit kan? tp insyaallah, kita doa2 moga dah meningkat dewasa nanti akan hilang lah athma dorang tu. Cam kes adik sy jugak, masa kecik teruk athma die, bila dh besar ni x de plak kene.. alhamdulillah.

Dilla Ady said...

takpe..esok cuti, rehat puas2..dilla jugak yg keje esok...huhuhu

aibaks said...

tugas memang tugas.. tapi hati2 dan jaga la diri dengan baik yerk ena..

Ietams said...

ala kesiannya..
komfem badan & tenaga letih sesangat

rynas said...

betullah bila anak tak sihat kita dalam dilema nak pegi keje ke tak..akak pun selalu laluinya..mg dorang cepat sembuh ya

Asrul "iLham" Sany said...

komited dgn keje...hoho...

selamat tahun baru ya dan semoga semuanya tertambah baik tahun depan ;-)p

Mamamya said...

anak ena ada asthma juga ker? samalah mcm anak akak afiqah...mmg sgt risau klu dia demam or batuk....

akak doakan mudah2an anak2 ena cpt sihat yer....mmg ssh hati klu anak2 x sihat ni....

nza said...

ena kena kerja hari nie ek????