Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 27 December 2010

TERBAWA EH! TERPAKSA LORRRR!!



Hai..


watper korang? tengok tibi ker? ker tengah layan umah maya nie? ehehhe.. sy singgah jap kat sini ni.. tapi tok leh lelama.. pasainya.. petang tadi TERBAWA balik.. banyak la terbawak balik tu.. heheh.. Sebenarnya TERPAKSA bawak balik kijer ke umah ni.. Bagus tak sy, bagus tak? kui kui kui.. Ntah apa2.. org yg bagus tak payah wat balik kijer ke umah ena oiiii!! siap je masa kat opis.. awak ni banyak sangat minum air kot! tu yg kembung semacam jekk.. hoho.. Edisi merapu sudah datang... cepat.. Larikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.. ;D


Sebelum mulakan kijer tu.. saje je la jengah sini jap.. kot2 ada citer menarik kat umah korang.. Yer tak? :P.. ok tak alasanggg ni? ngeeeeeeeeeeee..


K la.. utk tidak menjadikan sy terkulai layu sebelum kijer2ni siap.. apa kata kita minum dulu... hehehe.. 


A small cup of coffee.JPG

~ Kopi ~

Macehhh Pak Google.. kasi sy cilok! ;P



Jemput Minum!!  ^_^




Note: Tak Pepasal Ada Yg Tal leh Tido Malam Kanggg

6 Ulasan:

ciK mOt ©™ said...

ena...jom join sini...search malaysian blogger kat fb...

http://www.facebook.com/malaysianbloggers#!/malaysianbloggers

Ena said...

izan,

owh.. best ker masuk situ? nanti ena p jengah yeh! TQ

Mata Hati said...

kopi tak memberikan sebarang kesan kpd saya... kopi selalu tewas bila melawan rasa mengantuk..hehehe

salam kenal dan selamat menyiapkan kerja^^

nza said...

biasa la wat kerja smbil2 bw...hi...

eB@mamaAerish'n'Aed said...

cam best jerk kopi tuh... bak mei secewan.... >_<

Redbloodsnow said...

ZIE LAK PPAGI NIH SUPER NGANTOKS. PALA DH WENG² DAH KAK :( TGH PEKENA KOPI, STILL GAK NGANTOK :(