Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 27 December 2010

Sambung Cuti Kah???



Salam..


Ada yg masih bercuti? Habiskan cuti2 yg tak boleh di carry forwed yeh? hehehe.. syoknyer.... :D.. Kalo rasa2 terlebih cuti tu.. Bak mai kasi kat sy seminggu.. sy tolong abiskan.. muahhahaha.. kalo lah boleh di buat gituw yer tak? Ramai dah  yg kena pau cuti.. Ngeeeeeeeee..

Pagi ni rasanya sempat la ber-blog kejap, tp lepas nie (utk arini la) mungkin susah sikit.. sbb nak kena siapkan LNPT melalui HRMIS.. (Banyak yg nak kena kira nie.. Adeih) Rasanya org lain semua dah siap.. sy jer baru nak buat.. sbb last week dok kejar kan dateline bayaran.. Tapi pagi ni datang pun still ada lg ateh meja nih! Aiyoooooooooo.. Ada yg kena AP nanti ni.. Huhu.. Nauzubillah... 


K la.. daaaaaaaaaaaaa..

^_^


10 Ulasan:

ita cutevirus said...

ena,
ita pon kene masuk LNPT pakai HRMIS..
huhuhu.. masalahnyer ita tak tau camne.. boleh gitu??

ciK mOt ©™ said...

hehehe...kalulah leh pau cuti..saya pau cuti bos...ada banyak giler...sampai burn gitu jek...hehehe

mamalieyna said...

morning ena! selamat menjalankan tugas! hehe..

sarapan ape? eina sarapan kuih jer ni!

Redbloodsnow said...

hehe...haaa cepat siapkan kerja yg berdateline tuh kak E. Zie nyer kerja yg berdateline sume dah hbs minggu lepas. so leh goyang kaki ckit..haha

psstt...cuti zie taun nih dah habis sudah....huhu :P

ardinihumaira said...

dni tade keje. yeay :D

baincardin said...

"Part 6:The Final"

Tamat sudah.....jom layan! :)

aiDieNa said...

Akak pon tak isi lagi LNPT dak Ena oiii... cam malas jer larr.. huhuhu..

LyNn HaMzAh said...

lynn pun tengah gigih masukkan skt dalam HRMIS nie...hehehehe...

Mama Hanim said...

bz gak buat exam student..huhu..

Mama Hanim said...

prepare soklan exam student tu.. typing error..hehe..