Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Saturday, 25 December 2010

Segarnya... ^_^


Salam..

Segar nya rasa mata nie.. 
Sbb apa? fuhhh!! baik punyer tido malam tadi.. hahahha..
Kisahnya lepas je solat maghrib sy ketiduran sampai jam 9.00
Bila terjaga terus cari 2 beradik tu.. sbb SUNYI pulak tiba2
Selalunya kan dorang tu riuh je kan!
Dua2 dah tergolek depan tibi.. ketiduran juga rupanya.. hoho.. 
Tapi sy tak terus kejutkan dorang suh p tido kat bilik
Sy p solat Isyak dulu.. pastu kemas apa yg patut
Baru la kejutkan si kakak dan tetiba si adik bangun sendiri
Biasa la MINTAK SUSU.. hehehe
Bagus! x payah ummi susah2 nak angkat kamu yg semakin berat tu
Jam 10.00 kami sambung tido sampai la alarm berbunyi..
Eh! jgn tak tahu lepas solat subuh je.. ai sambung tido lg tau!
Muahahhahah.. Ater cuti2 yg tak kemana2 ni kan!
Layan mata la.. apa lagi.. heheh


K la.. baru nak wat sarapan nie.. huhuhu..




Note: Kena singgah sini dulu sementara budak2 belum bangun! Bagus2.. 2 beradik tu sangat la menyenangkan ummi dari malam tadi sampai pg ni.. heheh.. Yerla tak payah susah2 suruh dorang tido, semuanya ketiduran sendiri.. Pandai pulak bduak2 ni bila abahnya tak ada.. ;D





6 Ulasan:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

ngah hujan2 ni best kalo tidok, kak entry ni tak de tajuk ke??

Ena said...

Anje,
Ops!!!
thanks anje.. tak perasan pulak tadi.. :D

ciK mOt ©™ said...

behnya leh tido...izan tak dapat la ena...dua beradik tu awal2 dah gegarkan umah ni ha...

Ena said...

Izan,

selalu pun camtu gak izan.. tak selalu pun camtu.. hehhe.. selalu kalo ena sambung tido.. dorang dah bangun layan kartun.. :D

ardinihumaira said...

dni hari ni makan banyak :D

MAMASYAZA said...

anak akak bila abahnya takde, lagi la dasat akak kena buli, semuanya akak kena teman, g dapo berteman, g mandi pun sama, nak tdo lagilah, akhirnya anak tak tdo lagik, si mamanya dah hilang ntah kemana