Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 6 December 2010

Salam Isnani



Salam..


Ramai yg bercuti harini kan!.. syoknyer... kami??? huhuhu.. walaupun nak bangun pagi nak siap2 rasa tersangat la "rajin" nya.. tapi Demi Negara Yang Tercinta ku Curahkan Bakti Penuh Setia.. ecewah!!! termenyanyi pulak! hik hik.. Mencurah bakti le sangat tu kan!.. ni dok ngadap umah no. 2 ni setia ker? ekekekekekke... 


K la.. arini dan sehingga minggu depan mungkin mcm minggu lepas, tak dapat nak ber entry sangat sbb sedang mengejar dateline.. huhu.. tapi akan ku cuba menyelit dan terselit andai punyer peluang.. peluang harus la di cari  kan! baru la ada.. ngeeee..


ok la.. daaaaaaaaa...



9 Ulasan:

ciK mOt ©™ said...

izan keje...tak cuti pung...heheheh...

pagi ena...

Redbloodsnow said...

salam isnin kak ena. zie nih still mamai² je. lemau nah rase nk pi keje td pagi taw..huhu

mamalieyna said...

OOOH EINA KIJE LA ARI NI..ESOK KITE CUTI..HEHE..SLMT BERCUTI SEMULA! HEHE..

mamalieyna said...

SALAM MAALHIJRAH 1432H.

ana said...

takpe ari ni struggle sok dh cuti!

MrS. F!zA said...

sunyi sepi opis ni k.ena.. fiza ni kedekut cuti..hahahaha kalo bkn sbb anak demam n blk kpg, idoknye sesaja nk cuti..kekeke

LyNn HaMzAh said...

lynn pun kerja gak...kat office lynn pun sunyi gak ena...

☆ lieya latif ☆ said...

tul tu ena...opis lieya lengang ena oiiii....bos lieya pun takde, pi ostolia cuti2, tuyg lieya angkut mia mija tu heheeheheh...lieya kan PA ...bos tade so kite punenjoyy laaaa ha ha ha......bagus gak ena opis tak ramai org nie....takde laa keje byk sgt ha ha ha

MAMASYAZA said...

akak masih cuti2 malaysia kat umah angah, esok baru nak balik kedah