Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Tuesday, 28 December 2010

SAKIT DEMAM NI ADA MUSIM MCM MUSIM BUAH JUGAK KER ERK?



Sekarang ni, org sakit sana sini.. mcm dah tak de musim dah.. 
Eh! sebelum ni sakit bermusim ker erk?? ;P


 Apa kaitannya pulak ngan entry ni? hehe.. tak de la.. cuma 2 hari ni, huby kurang sihat.. Tapi kijer tetap p macam biasa.. Maklum la.. cuti tahunan dah zero to hero. Makanya, Petang tadi, singgah sat p klinik.. Pd mulanya huby tak nak p pun sbb semua ubat dah ada.. tp huby tertinggal kat opis pulak.. Sekali dok kasi huby MC tuk esok.. yerla.. memg tak sihat bebetul! bukan buat2 sakit.. Kat Klinik tu susah nak dapat MC tau! Jd bila doc dah kasi tu.. amik jer lerrr.. Erm.. Hope huby rehat la sepenuhnya dan gunalah masa rehat yg ada utk rehatkan badan.. Jgn dok p buat keje lagi.. Kijer memg takkan pernah abis, lenkali blh sambung lg.. tp badan yg tak sihat tak ker rugi! banyak yg terbengkalai kalo tak dirawat dengan betul!.. Badan kita ni bukannya mesin, Mesin pun boleh jammed kalo asyik guna 24 jam! Ops!! termembebel pulak kat sini.. hoho..


So, apa yg sy buat memalam nie? mcm biasa la.. melayan mata & minda kat sini.. ngeeeeeeee.. Anak2? Mcm biasa jugak.. selagi jam tak kul 10.00pm, dua beradik tu memg takkan tidonya.. sat g jam 10.00 pun kena kerah jugak mcm suh p berperang.. Si adik pulak baru bangun.. Haaaaaa... pukul berapa pulak la tu nak tido.. Bikin umminya pusing!! 



K la.. cukup la bebelan utk hari nie.. :D






4 Ulasan:

E.d.Y said...

skrg ni mmg musim demam

rynas said...

yer demam pun ikut musim macam musim buah durian pulak

Asrul "iLham" Sany said...

owah, semoga ur hubby cepat sembuh ya... ;)

chugie said...

musim demam sana sini skang ni ena.. emm lebih kurang cam hubby sy lah, sakit2 pun, tetap bekerja. Bukannye sebab cuti tak de, tp die memang hantu kerja!