Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 6 December 2010

Pizza lagi??? Mrmmm




Lagi2 ini jugak.... hoho..


Jumaat lepas, disebabkan sampai umah pun dah lewat, makanya malam tu order jer seperti menu kat bawah nie.. balik2 ini la jugak kan..huhu.. bukan apa, dah malas nak kuar lagi, masak apatah lagi? hua hua hua.. Bila dah sampai dah tak sempat nak bawak ke dapur, depan2 tv tu jugak kami santap.. hahahha.. gelojoh!! =P

ini jugak la yg dipilih.. uhuks!!



Ni peberet huby.. sy sempat rasa sekeping jekk.. mrmmm



deli wings tu snap kat lam pic utk pinggan si kakak jek.. ni jgn tak tau si kakak punyer dan abis tau!!



Si adik hanya makan potato apa ntah namanya.. masa ni si irfan masih kurang selera makannya.. sekeping tu pun  tak abis.. selalu sup abis di makannya, tapi kali nie.. si kakak jugak yg abiskan.. ngeh3x.. tak pe janji tak membazir kan! tapi tu la.. dah kuwus sikit dah irfan nie.. huhu





Badan kurus je kakak nie, tapi selera nya sekarang boleh tahan la.. abis semua tu tau.. ummi suka tengok kakak makan.. ;D






Note: Tengahari ni belum tau nak makan mende..




4 Ulasan:

LYaFRINA said...

lya kalo beli pizza xde geng.. cz fain makan pizza.. tp deli wing tu dia makan la.

Mama Hanim said...

best tu pizza.. biasa sup n roti tu hanim sorg je habiskan.. makan baik punya..hehe..

LyNn HaMzAh said...

syoknya ena...lynn pernah try nak order pizza...tp diorang x dapat nak terima order sebab tak tahu rumah lynn kat mana...huhuhu...geram jerk waktu tu...

Nana said...

sedapnye..
dah lama xmakan pizza
last makan masa menang GA ritu ehhehe