Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Wednesday, 8 December 2010

Oh Kamu!!!



Kat sini kami dilanda kehujanan yg sangat lebat.. siap kilat sabung menyabung & guruh berdentam dentum.. huhu.. kalo irfan dengar ni harus la dia lari lintang pukang sampai nangis dan cakap... Ummi.. Ipan takutttttt & bunyi apa tu????? huhu.. dah boleh bayangkan dah tiap kali mcm tu.. hailla.. anak teruna tu sorang.. terbalik sungguh dengan anak dara ku anis irdina.. hehehe.. releks je dier kalo dengar bunyi2an tu.. sbb tu gelap2 pun dier tak takut p bilik air malam2 sorang2.. cuma sesekali ada la bila teringat "antu" gamaknya.. 



Eh! irfan bukan setakat takut bunyi2an tu.. malah semut yg dok merayap atas lantai pun dier leh nangis & lari cari ummi.. hua hua hua... parah!!! kenapa blh jadi mcm tu??? sbb si kakak yg sokmo suka usik dier pasal semut yg dok merayap dan terjumpa.. adoillla... sorang tukang nangis. sorang lagi tukang usik!!.. kdg2 kelakar.. tapi kdg2 buat ummi jd grrrrrr... hehehhe.. biasa la tu kan!.. ngeee..



K la.. sekian dulu kisah hujan, semut, si irfan dan si kakak.. =P





ops!! gambo yg tak de kaitan dengan entry.. terjumpa gambo nie.. time nie irfan ngah panjang lagi rambutnya.. heheh.. abaikan umah yg bersepah tu yeh!.. lalala..



Note: "Irfan, kalo kamu dah pandai baca "seksok", tau la kamu ngan peel kamu yg ini... tak tau la masa kamu dah pandai baca nie mungkin kamu gelak sendiri betapa penakutnya kamu"





10 Ulasan:

~Siti Hajar~ said...

ala irfan kecik2 je takut, nti dh beso xtakut dah...

*nti irfan baca komen acik hjr ni mesti bangga..hehe

mamalieyna said...

alaaahai..abg irfan nape ni..kata boboy..heheh..ni kakak la ni suka usik2 adik..hehe..alaaa ena, cam arif gak la, tak tau napa dia ni, jiwa lembut sket..mana gheti berkwn dgn kawan2 yg ganas2 sket..balik2 merengek je dia..huhu..

kakpah said...

kat rumah kakpah pun hujan lebat siap dengan guruh petir dan angin kuat. internet kena tutup. Ni baru pasang balik bila ujan dah berenti ..

hajarus said...

kat penang dr petang sampai la ni hujan renyai2 jer... harap xde la hjn lbt ngan guruh bagai... jgn kate irfan yg tecik tu kak, hjr pun takut.. huhuhu...

ardinihumaira said...

dni dulu pucat lesi kalau guruh kuat2. tdo sorang sejak darjah 2 pasalnya hehe

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

kakak suka dok nyakat ek sian adeq asyik nangis je biasalh budak2 gurau2

Noli said...

hehe..comeynyee kanak2 tuh..

Izan Ishak said...

oohh...kalau dia dah besar nnti, sure dia gelak guling2 kalau baca nih kan ena~

MAMASYAZA said...

samala cam anak2 akak, bunyi guruh berdentum ja, dah lari lintang pukang peluk akak..hehehe

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

heheeheh shame2 la irfan nanti ummi...kengkawan ummi taw dah irfan takut..eheheheh :P apapun irfan tatap ensem dan cute sangat....