Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Friday, 17 December 2010

Nak Terus Menunggu Ker Nak Balik Jer? Ermmm..



Tengah berfikir2 ni sama ada nak naik tren or nak terus tunggu huby... mrmm.. arini Jalan Mahkamah di tutup pada semua kenderaan.. sbb ada Drift kete kat Dataran Merdeka ni.. (Arini ada rehearsal la tu.. esok la acara live nye) pagi tadi lepas la.. sbb ada sticker parking staff.. tapi huby nak masuk balik ke sini mesti jammed.. Nak naik tren, hujan pulak.. tapi tak la lebat sangat.. cuma ada barang yg nak di bawak balik.. kalo nak terus naik tren kena la tinggalkan dulu barang2 ni.. kalo nak terus tunggu huby pukul berapa pulak nak sampai umah (huby suh tunggu dier) huby pulak masih dalam meeting room.. katanya tunggu dier call dulu.. adeihh!! Tak pe la.. sy naik tren je la kan.. senang kijer... cepat pun cepat.. tapi cam nebes pulak sbb dah lama tak naik tren.. kui kui kui.. 


K la.. Selamat berhujung Minggu Semua..
^_^

9 Ulasan:

zura@iwan said...

lorr....sian.....kalu sy pon x tau cm mn erkk..nk tggu ke nk blk..hehe

Ena said...

zura,

tu la.. still dok tunggu call ni.. huhu

aibaks said...

uih...de drift ke kat situ? tapi aibaks de hal la mlm ni..huhu..

nota kaki: klu tunggu mungkin lambat kot en hubby sampai..balik la nek tren mintak en hubby amik kat mane2 ke..

Izan Ishak said...

ena, kalau balik naik tren elok2 ye. ehhh...izan pun nebes nih~

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

lorrrr dah tue akak dah balik lum nie....sian akak sayang eida nie

kakpah said...

sudahnya balik naik apa....

Dilla Ady said...

slamat berhujung minggu ena!

Asrul "iLham" Sany said...

blog yang menarik..keep in touch ya ;-)p

eMMe said...

me pun nebes dgr citer Ena, sori la, baru komen ari Sabtu, hepi weekend dear....