Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Tuesday, 28 December 2010

Lunch Pulak!! Tak Abis2 Makan Jekk!!



Lunch Time!!



~ Mee Hailam ~





Note: Arini entry makan sesaje.. ;P



10 Ulasan:

ciK mOt ©™ said...

tak tau nak makan pe la ena...

MrS. F!zA said...

ahkak ni mkn kt mna lunch??dh mcm rupa mkn kt kedai luar je..siap ada hailam plk

Roket Kertaz said...

waahhh .. sedap tue... dan dan rasa lapaq... dah r x makan apa lg..

Nana said...

akk ni saje je
im on diet ni tau ahahha

mamalieyna said...

wow best tu..lama tak pekena..wuwu..nak ceket! ^_^

Fieza79 said...

ni lunch tadi kerr...emm dap nyaa...

mzhany said...

hehe, entri yg sesuai dgn waktunya...hany dah kenyang sgt...kebuntat dah hohoho

NM02 said...

lama sungguh tak makan mee hailam. kepingin plak... hehehe

~Siti Hajar~ said...

smlm br sy mkn mee hailam, hr ni k.ena plk tunjuk..hehe...sedapkan mee hailam, sy sukee...

chugie said...

sedapnye na.. nak lah skit!