Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Wednesday, 8 December 2010

Lagi2 Pau.. hehehe



Salam..



Selamat Pagi..



Semua dah masuk keje ker arini? ker masih ada yg bercuti2an menghabiskan cuti di hujung tahun? Ni jeles ni... =P ... Tak la.. mana ada jeles.. rezeki masing2 la kan.. kawan2 happy kita pun happy la.. 



Baru je lepas beli sarapan nie.. tengok tengok, jengok jengok.. pilih pilih... dan sy rasa nak beli kuih je la.. sbb kuih je nampak sedap & gebu.. Patut la rasa makin gebu lately.. muahahahahha..



Ada Pau Kacang, Pau Goreng & Donut


Rasanya sangat lembut dan sedap tau.. tetiba teringat weekend lepas buat donut tak menjadi.. hua hua hua.. kena wat lagi la nampaknya.. selalu wat ok jer.. tapi aritu silap buat.. makanya keras lah ia.. huhu.. heheh.. hihi..  :-p



Note: camner cuti korang semalam? mesti 1001 cerita ada kan! ;D




14 Ulasan:

eynda said...

Kuih macam ni panggil pau ek...yg akak tahu pau kukus aje hihi...

MrS. F!zA said...

ha pau??fiza pggil burger ikn bilis..hahaha eh tp yg ni ada ikn bils sambal tak?

Ena said...

kak eynda,

hihi.. skrg mcm2 ada kan kak.. :D



Mrs. Fiza,

lupa pulak nak tulis, pau sambal tu memg ada kan bilis kat tengah2.. fuhhh.. memg sedap!.. :D

ardinihumaira said...

fav dni tuh kak.. beli dua ringgit habis kat dni sorang hik3 <-- pelahap

LYaFRINA said...

slmat b'breakfast ena...

lya pg2 ni layan milo kosong j dulu

LyNn HaMzAh said...

lynn suka pau sambal...tapi dah lama dah x makan...

☆ lieya latif ☆ said...

wau...ena bepkes donut yeak....lieya plak ari ni mkn nasi lemak bungkus...bukan ari ni jek, tiap2 pagi pun hahahaaha.....

Fieza79 said...

fieza pon sudah menghabis kan saki baki cuti...skrg dh habis..hehee

sedap pulak tgk pau tu...

Sricahaya said...

ermm..sedapnya tgk pau tu..
dah la tgh lapar..hehehe

Dilla Ady said...

dilla pun panggil pau...bez ar ena tgk gambar2 nih..terliur trus..huhu..

dilla suke makan benda2 yg berasaskan tepun camni..

Lelord said...

huhuhu lela nak wat roti sambal pun x jadi...kejung

Ieda Al-Habsyi said...

pau ni sedap!! ieda pon suka mkn :)

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

sedapnya..petang nie nak beli la pau goreng

Mama Hanim said...

sedap tu ena.. tetiba rasa lapar plak..