Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 2 December 2010

Lagi2 Gambor Makanan.. huhu




wuhuhu.. laporrr dah nie.. tengok menu kat ateh tu lagi bertambah2 lapor.. ni gara2 hanya sempat makan sekut je tadi.. manyak kijer plak arini.. maklum la 2 hari dok ngulorrr kat kraftangan tu kan!.. so, jenuh la arini terkejar2.. tapi skrg nak rehat jap.. rehatkan minda ke sini dan buat entry nie.. ngeh3x..


Arini nak menapak ke CM lg la, isi perut dengan menu mcm kat atas tu... sedap woooooo.. tapi sy lupa plak nama menunya.. huhu..



11 Ulasan:

chugie said...

best jugak kalau tpt kerja dekat ngn banyak tpt makan ni kan? :D

LyNn HaMzAh said...

huhuhuhu...sedapnya ena...nak sket...

win@momyShaneQeisha said...

sedapnya menu tu.lapar saya melihatnya.

Redbloodsnow said...

YA ALLAH KAK EEEE..NANGIS NAH MAKANAN AKAK TUH AR...GLUPSSS

ana said...

sedapnye...tak kira, nak gak tau nama menu tu...cepat fikir!!! hahahaha

~Siti Hajar~ said...

sedapnyer menu yg k.ena tayang tu...terliur tgk tau..mabeless...hehe

hr ni sy mkn sizzling mee...nyum nyum ..dap gak..hehe...nti sy tayang kt k.ena blk..hehe

Fieza79 said...

mmg terliur...ghupa mcm nasi ayam black pepper je...

eMMe said...

fried rice sizzling ke...eh2! mE teka ni, dpt hadiah tak? hehehe...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

nasib baik dah kenyang...heheheh

ieda said...

wow terliur akak tgk .. menu yg mengashikkan :)

ardinihumaira said...

nak sikit kak :D