Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Wednesday, 29 December 2010

Kering Pun Kering La.. Janji Leh Main


Ni citer lama nie sebenornya.. tadi camner ntah leh terklik plak kat folder nie.. terkeluar la gambo bebudak nie.. Pk punyer pk.. rasa mcm tak pernah lg wat entry pasal gambo nie.. so, terus la sy masukkan dalam draf.. blh wat entry segera.. ekekeke.. nampak nauuuu kekeringan idea.. ahahahha.. Eh! tak la kering sangat, ada dah tu dalam draf yg tengah tunggu tayangan.. tp rasa nak buh hak ni dulu walaupun tak de mende pungg.. hoho..


Alkisahnya.. bubudak ni kan suka nau nak mandi kolam kan!.. tp cuaca masa tu tak mengizinkan.. yerla dah malam, apa ke halnya memalam nak mandi kolam.. dah la tak berapa nak sesuai ngan kesihatan dorang kan! makanya utk memenuhi rengekan manja mengada2 dorang, dan kami yg bingit mendegarnya, so layan kan aje la.. Bukak kat kat dapur pun jadi lah.. 


hah! Amik.. berendam la kering2 sampai puas! ;P


"Banyak" nyer air kamu mandi Dikkkkk!! Abis basah!! korang nampak tak airnya? ahahahahha...  




 Kesian je tengok muka irfan time nie.. huhu..











&










Hah! sampai leh tido baring mandi kering2 camni kan!.. ngeee... ops! abaikan si kakak yg sangat la sopan dalam pool nie..Ni bukan andi kolam tp mandi peluh! Apa tak nyer.. dah main ala2 superman ultraman dan yg sewaktunya.. sowiii!! gambo ini je yg ado.. ;P




Note: Ball Dora tu dah tinggal arwah.. huhu.. 




12 Ulasan:

aibaks said...

hmm...sakan la dorang dapat main air nti.. agak2nye bile la leh penuh ye kolam ni?

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

lorr siannye...ehhehehe
wat muka cam tucing dalam cite shrek ke irfan? ngeeee

LYaFRINA said...

besornyer kolam.. kalo nak mandi. kt y beso ni pon blh join..last, bermandikan mainan je..

eMMe said...

Ena, ade je idea, ckp takde idea plak, hehehe...irfan wat muke kesian, tapi tetap menten cergas dlm kolam kering itu, hehehehe...

~Siti Hajar~ said...

alahai ciannyer anis & irfan mandi dlm kolam air halimunan...hahaha

xde air pun xpe, janji blh main dlm kolam..nmpk nau budak2 tu happy..

rATu kEBaYA said...

kolam besar tapi air takder.. tak dapat main air.. main dalam kolam pun jadilah ye

wahida said...

eh, besarnya kolam...tapi kesian kat budak2 tu x de air...paling kesian kat muka si irfan tu...huhuhu...

Redbloodsnow said...

HAHA...BAAAANYAKKKK NYERRRRR AIRRRR! :P

LyNn HaMzAh said...

besarnya kolam...beli kat mana ena?

bunga_ros said...

Best nya.. sib baik xde air.. klu ade, takut mama Ena pun tumpang mandi jugak.. Hehe..

aiDieNa said...

Kering pon kering lar.. imaginasi kanak² itu tinggi.. asal dorang diam sudah..hehehe

hajarus said...

besarnyer kolam ni kak... akak beli kat mane yer.. hjr xpernah lg tgk kolam jenis ni.. biase tgk yang jenis bulat tu jer... berkenan pulak hajar tgk kak.. ingat nak belikan untuk anak buah... mesti dorang hepy klu dpt kolam camni...