Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Tuesday, 28 December 2010

Jom Sarapan Sambil Menggedix


Salam..

Selamat Pagi.. ;D
Jom Sarapan Dengan...



Benjo!
tak dok sayur ke mayur weyh! nan hado lam stok! selekeh lak tu.. huhu




Mai makan meh!..
banyak ni.. tak abis makan sorang2.. weeeeeeeeee!!





Sambil makan sambil menggedix.. boleh???
bleh kan aje.. hoho



Dah lama tak gedik layan gambo tuan umah.. ngeeeeee.. 
Meh layan sekeping dua keping tiga keping.. hoho..
 Dari tepi tak nampak muka ngantukkan!





dan








Cer tengok hok ni! huh! mata yg masih sembap lg.. dan Nampak tak parut jerawat yg disorok tu? ;P






18 Ulasan:

ardinihumaira said...

bejo tak dop sayo sedap jugok :D


pssst.. mata dni tak jadi panda dah skang sebab cukup tdo dah cuti sem hehe. bulan depan bersedia jadi panda

ciK mOt ©™ said...

nak la jugak...huwaa...
eh dapat idea, malam ni wat beger jelah...mekasih ena...hehehe

LYaFRINA said...

muka y cun sbb pakai safi rania kan???
yiihaaaaaaaaaa!!!!

jom tubuhkan club safi rania, lya jd presidennya.. kih2

MRS. K said...

banyak nye. habis ke makan tu?

Roket Kertaz said...

mak oii.. berbiji-bini.. mai 1..

Fieza79 said...

buat seniri ke ena..ohh best nyaa...nak buat jgk nnti...

MAMASYAZA said...

wow sedapnye benjo, anak2 akak pun suka...ermmmmm tuan umah pun berseri-seri

aibaks said...

aduh.. teleng sat kepala aibaks tgk gamba tuan rumah ni..hehe

LyNn HaMzAh said...

nak satu ena...

MrS. F!zA said...

bertambah selera nk mkn benjo simple lps tgk gmbr tuan rumah yg comel!!! begitu indah kurniaan tuhan.. hehe

chugie said...

x nampak sayo pung! eekekek

pg ni pun sy makan benjo gak.. tp roti gardenia je! sedap kan?

Dilla Ady said...

cantiknye la tuan tanah belog nih...ena gi ofis pakai blusher eh?kemerah2an gitu pipi u..

sedapnya home made benjo!

Ena said...

Dni,
meh pinjam mata dni jap.. ;P


Cik Mot,
eheheh.. sila sila.. eh! bukan suh bersila.. tp sila buat.. ngee

Ena said...

Lya,
hoho..
Jom jom jom!! ;P

Ena said...

Mrs. K,
Makan secara berjemaah mesti abis punyer.. :D


Roket,
ehehe.. Amik la.. gambo jekkk.. dah abis.. ngeh3x..

Ena said...

Fieza,
a'a dari dapur teratak milikku.. ;P



Mamasyaza,
senag kan kak, dikala ketandusan idea.. leh la buat.. :D
Berseri2?? dalam gambo je kot! Thanks kak.. :D

Ena said...

Aibak,
hehe.. saje kasi teleng pelagi.. senaman!! ngee


Lyn Hamzah,
alorrrrrr... dah abis..



Fiza,
tak setanding ngan prosperity yg fiza makan tu fiza.. dah lekat dah dalam paler nie.. hehe..
Owh.. apa yg indah? burger tu? Thanks fiza.. :D


Chugie,
kang dah tuls kat ateh tu.. nan hado sayur ke mayur sbb tak do lam stok..huk3x..


Dilla,
biasa2 je dilla.. mungkin sbb gambo dah edit kasi blooming.. :D, blusher pakai bila rasa nak pakai.. kalo tak, cam mayat je rasa.. huhu

Mama Hanim said...

best tu ena..nak skit..hehe..