Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Saturday, 25 December 2010

Entry Suam Beku


Apasal tajuk entry cenggitu??
Entah!! lalala.. 





Bosan ker??
A'a la.. Bosan!
Nak wat Per Erk?
Erm.. P la buat apa yg patut tu..
Apa tu???
Semua Kijer umah dah siap ker?
Kijer Umah? Erk???
Bosan jugak wat semua tu..
Camner? Ngadap sini Tak Bosan??
Ok la.. suam2 kuku..
Suam2 kuku jekkk?
Ok la dari BEKU terus!!
;P





Note: yer la.. Yer la.. Nak p buat la nie.. :D






8 Ulasan:

ardinihumaira said...

dni baru pas masak ngan makan macaroni... badan bau bawang bagai ni hehe

MrS. F!zA said...

kak ena..bngun pg td smpai ke ptg buat keje umah je..haihh kdg2 bosan kan..tp tula kalo xbuat lg parah lak nti..ekekeke

kakpah said...

harini ahad. jom pi jenjalan supaya tak busan...

aiDieNa said...

Kadang² En. Ady pon beku jugak.. beku lawan beku nanti jadik ais batu.. so kita kena jadik api.. kasik cair.. hehehe

Ena said...

Dni,
wah.. dni masak macaroni.. semalam akak dapat macaroni free.. sedap! ;D


Fiza,
kijer umah kalo ikut kan dah settle semua dah malam tadi fiza.. tinggal kain baju yg baru pakai malam tadi utk cuci.. so, tunggu dulu kasi penuh itu MW la kan.. ni pun bosan gak.. erm..

Ena said...

Kakpah,

tu la kak pah.. nak jalan2 tp "isi minyak" pun belum lg ni.. hehehhe

Ena said...

Kak Eina,

heheh.. Wan pulak baru je balik malam tadi.. so, kasi dier rehat dulu la.. tengok la sat2 g baru kami kuar.. tu pun sptutnya wan balik esok eh! arini.. tp malam tadi dah sampai.. katanya kijer settle awal pulak..

Cik Ina minat Do do Cheng said...

Akak tengah membekukan diri kat rumah.tak tahu nak pergi mana-mana, mengadap lappy je.