Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Tuesday, 21 December 2010

Entry Meroyan!!



Huhu.. 
Dah DEKAT jam 4.30 lagi nampaknya.. 
Entry cuma.. SATU je arini.. adoiii!!
Manyak weyh! kijer kawe arini..
Ade ker saper2 nok tulunggggggggggggggggg??? ;P
Tak koser nok layan dop!! 
Dok aper la gituw gok!!
Ambe laye diri sedighi la lagu tu gak weyh! hoho.. 
^_^




Meh layan gambo sekeping kat bawoh nie.. rasa lama doh, dok tayang gambo anok dare & terune ambe ni..  walaupun gambo tak de kena mengena ngan entry.. keh keh..



Adik & Kakak



Note: Suka ati je guna bahasa rojak.. kejap Kawe kejap lagi ambe.. ater kawe ni ASAL dari sempadan negeri Terengganu & Kelantan.. Kena la campur.. muahahahha..



8 Ulasan:

ciK mOt ©™ said...

hehehe...babai ena...jumpa malam ni...

Ieda Al-Habsyi said...

ena, ieda lagi laa...blank ari ni..sob..sob T_T

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

eh mek...comel gambor tu

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

laju sunggoh tangang den ni duk tekan publish muahahah

samela

kawe pon. kejap den
kejap aku
kejap sya
muahahahaha

eMMe said...

Ena, dah makan ubat?
kang berlarutan plak meroyannye
*lariiiii.....hehehehe...

LYaFRINA said...

ooo.. orang besut ke ena???

~~*Lady Salwa*~~ said...

terbalik lak... sal pulak yang publish 3 entri hari ni... biasa2 1 entri pun payah nak dapat... hehe

ardinihumaira said...

ololooo comelnye dua orang ni ;D