Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 6 December 2010

Dok Baik Tak????



Owh.. ini masih dengan entry bergambar.. 
Minggu lepas, irfan tak brapa sihat.. bkn sbb asthma tapi tetiba perutnya kembung & cirit birit.. Pastu hilang selera makan dan kurang menyusu.. sian pulak.. sbb terus la nampak susut sikit badan nya.. tak tahu apa puncanya.. kata dok mungkin ssb habit irfan yg suka isap botol susu kosong lebih2 lg time tido.. angin berkumpul..nasib baik la tak teruk sangat.. selamam dah pun kembali selera makan & minum nya.. senang la hati ni sikit.. 



Meh layan gambo dak irfan masa nak p jumpa doktor:-




Time ni baru kaur dari bilik doc, selalunya irfan ni takkan dok diam camni.. mesti dia akan manjat kusi or dok lari2 ke depan belakang lam klinik tu.. kali ni tidak bukan sbb irfan tak sihat ker apa tapi sbb irfan masih trauma kesan kena amik neb bulan lepas kat sini.. Makanya betul la kata doc, irfan akan trauma bila datang klinik.. ni pun puas pujuk baru dia nak p.. huhu..







See!! baru nampak wajah senyum2 itik! :-P.. kalo tak mcm tak tentu arah je bila sampai klinik.. huhu



Sy tanya irfan mcm ni:



Ummi: Macam mana dik? takut lagi tak?
Irfan: Tak!!!
Ummi: Dok Baik Tak??
Irfan: Baik!!... sambil senyum simpul..  :D
Ummi: Lepas ni boleh la datang lagi kan?
Irfan: ye!
Ummi: Haaa... mcm tu la.. Gd Boy!





Note: Heheheh.. kejap jer dah ok.. memula sampai je kat klinik irfan siap menyorok lg kat lam kete tak mau kuar.. huhu.. kelakar pulak!.. 






8 Ulasan:

Dilla Ady said...

alalalala...chumel dan encem irfan time nih..tak nmpk cam tak sihat...nmpk cam sihat walafiat..

LYaFRINA said...

sakit2 pon.. maintain comel...

asya kalo part nk jumpa doc, paling dia suka.. dia suka main steteskop tu..

tp time makan ubat.. xtau nok kater mde r..mcm tokang pecoh jdnya..

**sHiKinn** said...

sbnarnya budak2 kalo jumpa doc,bleh jer kan duk diam..tambah2 kalo doc yang suapkan ubat..tp kalo kita yg bagi..adeh menjerit la..jarang dah skrg budak2 takut doc..sb semua cerdik..comel jer irfan yer!!

**sHiKinn** said...

oh asya budak comel itu pun susah nk mkn ubat yer..sama la lya,sama ngn abng long.mulut bukan main cerdik eh..tp ubat..kirim salam..

LyNn HaMzAh said...

hehehehe...takut ngan dok rupanya...tp x per sebab dok dah okey kan...

MAMASYAZA said...

kesiannya, hensem boy sakit peyutttt....semoga cepat semboh ok, so lepas ni jgn isap botol susu kosong lagik tau

Wan Anis Sorfina said...

alaaa kiyutnya pakai pyjama.. get well soon encem boy!

baincardin said...

Selamat Menyambut Maal Hijrah 1432! ^_^