Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Tuesday, 21 December 2010

Bunyi Apa Tu???



Huhhh.. Letihnya.. 
Letih la sangat.. cehhh!! erm Baru balik dari beli barang dapur tadi
camni la kami soping ikut time huby free Eh! baru pun tak baru la.. lebih kurang jam 11 tadi.. mrmmm.. Kejap je.. tup tap tu tap.. dah pun nak tutup pasaraya tu.. Ala.. pasaraya pilihan ramai tu.. hihi..kenapa kata pilihan ramai? sbb memg sangat ramai org.. :D


Dah agak dah mesti ramai org punyer..
Yerla.. arini org gomen kan gaji..  Pastu cuti sekolah pun tinggal 2 minggu je lagi kan! Ramai yg dok pakat beli keperluan sekolah anak2 la tu, Tu yg buat crowded semacam jekk.. Kami pulak, pilih punyer pilih.. Eh! sy ni kalo bab memilih memg cerewet sikit! Yer ke sikit? banyak kot! ;P   Kdg tak tahu apa yg sy pilih pun... ngeeee.. Saje je buang masa.. kuang kuang kuang..
Dah beli kedebuk kedebak! Banyak jugak pelaburannya..
Erm.. Tak pe kali ni sy belanja.. Tapi Huby yg bayar.. wakakakka.. Itu biasa kan kawan2.. :D... Mrmm.. tok leh bebel panjang2.. dah malam.. Rasa semacam je nie..Sunyi Sepi..


Tapi naper cam ada bunyi tarik2 kerusi memalam ni kan!
Bunyi tu dari arah syiling umah ni haaa.. hoho
 Hailahhh... saper la yg rajin tu.. Ishh!! Huhu... scary jekkk..
Itu bunyi umah sebelah la.. ishh!! yer ker? Ntah2 anak dier tengah study ker kan! Eh! skrg kan cuti sekolah!! ermm.. musykil jap! (bunyi tikus pun musykil..huhu)
K la..


Daaaaaaaaaa..




Note: Dalam dok scary tu sempat jugak wat entry nie.. ;P



9 Ulasan:

Mama Hanim said...

salam eina..semlm gi midvalley n alamanda pn mmg ramai sgt manusia..nk parking Q lama giler..huhu..

eh seram gak klu dgr cmtu mlm2 kan ena.. xpe2, bunyi kerusi jiran sebelah layan blog gak tu..hehe..

mamalieyna said...

hahaha...dlm dok scary tu bleh lg menaip ye ena, kalau eina, haissh jgn ditanya..ngee...


oooh eina pun tak memborong lg, tp dh nak balik kg khamis ni, herm..after balik dr kg la memborong nmpk gaya ni..

morning ena, slmt bersarapan.!

Ena said...

Mama Hanim..

tu la pasal.. tp leh lagi layan "umah" no. 2 tu.. kui3x..

Ena said...

Mamalieyna,

takut2 pun sompat.. hahah

best nye rbalik kg.. kami ni tak kemana2 ena.. nak balik kg pun plannya raya cina feb tahun depan.. sian je kan!.. lama betul nunggu!

LYaFRINA said...

scary movie... hehehehe

aiDieNa said...

Wohooo.. ada bunyik² eak.. biler malam sumer dah tido.. suasana dah sunyi.. macam² bunyi akan keluar.. leks² sudah.. hehehe

kella said...

haah.. kat rumah pun macam tu.. dok dengar orang seret2 kerusi.. tahulah kawasan rumah baru ni, kot ya pun baru pindah, ngapa masa tetengah malam baru nak ngemas.. pastu hari hari ke?

uihhh.... scary mikirkan!

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

if kat umah sy bunyi tarik2 kerusi perkara biasa..sbb duk umah mangkuk tingkat..agagagaga

ardinihumaira said...

best akak jenjalan...
dni besok nak qada tdo huhu