Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Sunday, 19 December 2010

Bila Asyik Rasa Nak Makan Jer.. Nasi Pun Nasi La




Best nye tido.. fuhhh!! nikmat tak terkata.. 
rasa nak sambung lg je.. hehe.. ish!! tidurkan anak, omaknya yg Zzzzz dulu.. bila terjaga anak2 masih setia mengadap kartun.. ngeh ngeh ngeh.. ermmm.. dah bangun terasa lapor la pulak.. nak masak cekodok, dah masak dah pagi & petang semalam.. Takkan nak buat cekodok lagi.. adeihhh!! yg lain tu nan hado la stoknyer.. Makan nasi? huh! malas nya.. roti pun nan hado... alahai.. takkan nasi jugak kot! Apa kata makan bubur kacang ker, ais cream ker.. rojak buah ker kan! Dah.. sudah!! stop berangan.. semua nan hado okeyh! TITIK!!!



Haaaaaaaa.. kacang pagoda pun boleh la... kasi up pimples yg semakin membiak ni.. hoho..





Note: Arrghhhhhhhhhhhhh!!.. 
buhsannyaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... 






14 Ulasan:

norhaizan said...
This comment has been removed by the author.
norhaizan said...

apa yg bosan sgt ni kak ena..jom jom keluar cari makan..hekhekhek

ciK mOt ©™ said...

ena, kalu bosan naper tak datang umah...izan pun ngah bosan ni...hahhaa

kakpah said...

ujung minggu kalau takder aktiviti memang bosan... ish... kpah bosan gak ni..

mamalieyna said...

meh makan laksa umah eina, menu mlm ni laksa, sbb balik dr main air kt wetworld td, en abah request laksa..hahaha...tak habis2x.. =P

eynda said...

Janji kenyang perut hehe..

eMMe said...

ena, ade pimples ke? tgk kulit Ena licin gebu je, hehehehe...sian Ena, kalo kite berjiran, me hantar makanan kat umah Ena tau, hehehehe....

Ena said...

Norhaizan,
hai nor, lama tak nampak nor.. rindunya kat nor.. :D


Izan,
tu la kete ada tp dah namanya pun malas kan.. sangggup layan bosan dari kuar tanpa huby.. cehhh!! konon je la tu kan.. eh! tp betul tau! :D

Ena said...

KakPah,
tu la kan kakpak.. memg bosan tp kijer umah masih ada yg belum beres..rmmm entah la rasa mcm bosan semacam je.. huhu..


Mamalieyna,
wahhhhhhh... laksa lagi? syoknyer... terasa2 kat tekak ena nie.. bak mai semangkuk! ;P

Ena said...

Kak eynda,
heheh.. kenyang jugak sampai tertido lepas makan kacang tu kak.. hahahha. teruk betul!.. :D


emme,
ada la dear, kat lam gambo tak nampak tp tak la naik selalu tp sekali naik maaaaaaaaaaaaaaiiiihhh!! nanti kalo rajin ena snap gambo pimple kat pipi ena ni yeh! pastu ena wat entry.. kalo rajin la.. hahah

ardinihumaira said...

malam tadi dni pekena mi sedap pastu lepas makan, tdo hehe

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

tidok adlah satu kemestian....

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

hari sabtu eida jerk bosan kak..hehehhe sebab mood PMS

~~*Lady Salwa*~~ said...

alor, sian akak kebosanan..

tu la, kalau bosan pastu tak dak mende nak kunyah2 makin bertambah bosan la jawabnya...