Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Wednesday, 29 December 2010

Akhirnya.. Buat pertama Kalinya.. ^_^



Tahniah Buat Pasukan Malaysia!


Piala itu Milik Malaysia Buat Pertama kalinya..


Walaupun hanya melalui aggregate 4:2


Kami tumpang Kejayaan Kalian.. 







Note: Macam la dorang baca entry nie.. tp tak pela.. kan.. sama2 rasa.. :D





11 Ulasan:

ciK mOt ©™ said...

HEHEHE...sok safee ali baca la ena..sure dia terharu...ekekeke...
dan kita nengok esok...sana sini situ siti blog up sal kejayaan ni...tak percaya???percayalah...hehehe...

chugie said...

yeay!! best kan?? kami sefamily bersorak sakan ni..

tahniah tuk pasukan malaysia, esp safee and keeper yang mantop!

E.d.Y said...

puas hati malaysia menang..huhu

ardinihumaira said...

kak...
tadi dni tengok dalam tb kan ado manohara tengok bola :D

ieda said...

syabas mesia .. puas hati :))

mamalieyna said...

eina pun sebab ada en suami jer, semangat menengok bola, siap terjerit2..alahai...terover sudaa.. =P

mzhany said...

xper, hany baca..hehehe tumpang bangga and gembira jugak. kita kan rakyat MALAYSIA

hajarus said...

congrat utk pasukan bola sepak malaysia... cayalah... :)

Lelord said...

hehehheh syabas malaysia

rynas said...

bestnya jumaat coti yahuuu

eMMe said...

Salam Ena, malam tadi online ekk
huhuu..mE tak pat online la, mr hub conquer Lappy n Tv, tak aci kan dia, huhuhuh....ape pun Tahniah MALAYSIA~