Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Sunday, 5 December 2010

Abis Sudah



Apa yg abisnya? :-P



Gara2 ketiduran di kesiangan tadi (dalam dok bising org tak abis2 berkarok tu sy leh terlena..heheh.. tapi kejap2 je..mcm tido2 ayam.. yerla nak tido ibarat tido malam tu susah la.. bising yg amat.. dengan anak2 lagi dok main pastu gaduh.. biasa la..) mata ni tak leh lelap la pulak.. alahai.. td dah landing dah pun.. tapi cam segar je mata nie.. terus la kuar balik dan on kan lappy nie... mrmm.. kalau la sy ni pandai editing guna photoshop boleh la sy bantu huby ringankan bebannya..yerla.. penat dok shoot tak hilang lagi dah kena fikirkan masa utk editing.. itulah harga yg perlu dibayar bila dah berkecimpung dalam dunia photographer kan! Ianya memerlukan masa & ketenangan untuk sesi mengedit semua gambar2 tu.. tu yg kdg nampak huby selalu sakit paler.. stress!! kalo anak2 buat pangai lagi la cepat tensi.. 



Sebenarnya kami baru jer balik dari umah MIL.. sbb pagi tadi ML ada call bgtahu sedara mara MIL datang umah.. dok berkampung kat umah MIL.. tapi pagi tadi huby terlibat dengan acara berkhatan kat Masjid maner yeh? ehehhe.. lupa pulak.. huby terlibat utk bacaan selawat je dan bantu apa2 yg patut.. Anjuran Perkis.. Balik2 je dah nak siap2 utk p photog pulak.. dekat magribbaru balik.. lepas isyak kami baru dapat p umah MIL.. memg ramai la.. penuh la umah MIL yg sebelum ni sunyi sepi je.. sbb anak2 MIL dah kawin tinggal yg bongsu je lagi.. Seronok sesekali berkumpul.. meriah!! terus sy jadi rindu pd keluarga sendiri di kg.. huhu..



Tapi tok leh nak lepak lelama sbb esok huby ada kijer lagi.. Irfan pulak kalo acara berkumpul mcm tu.. mula la dier wat pangai nak dokong sesaje.. adeisss!! sakit pinggang ni dibuatnya.. 
K la.. abis dah kisah arini.. sambung esok la plak kan! hik hik hik.. 
(^_^)







5 Ulasan:

LYaFRINA said...

ENA.....

aiDieNa said...

Tak paham ngan maksud abis sudah tuu.. hehehe

ieda said...

ermm seronok aper lepak2 umah MIL ..akak dah x der MIL huhuh

MAMASYAZA said...

sikecik akak pun sama, tak boleh org ramai ckit, mula buat perangai pelik2, geram dibuatnya

ardinihumaira said...

nak tawen la gni kak..
hu weekend dni keseipan. awww <--- ayat gatai nak kawen ;p larikssssssss