Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 11 November 2010

Ye! Mata Sy Memg Sokmo Merah.. Abis Tu kenapa???



Salam.. 


Selamat pagi... 


Arini punch card kat opis kul 6.55, hehehe.. walaupun tido sentiasa terganggu dan mata yg sokmo ditegur mata tak sihat, letih ,merah & macam2 oleh kawan2.. Alhamdulillah.. dapat jugak sampai awal.. (saper la yg nak datang lewat ena oiiii!! ish ish ish!!)  tapi ada masa kita sedar ada masa kita hanyut!! (tak terjaga) Itu hakikat dalam kehidupan.. eh! apa la dok bebel nie.. Harap2 jgn la esok tetiba tak terjaga pulak.. parah tu!!.. bukan apa.. sian kat huby la.. dah la nak kena anto anak2, pastu anto sy baru la dier ke opis.. kalo lambat maunyer rempit sampai berpusing meter.. haishhhh!!



Note: Malam tadi Irfan muntah lagi.. biasa la.. belum pulih sepenuhnya dan kena mulakan balik amik neb.. nasib baik skrg dah tak susah.. pasrah je dier bila suh amik. walaupun jam dah menunjukkan ke 1 pagi.. dan continue lagi sekali pg tadi... huhu..


K la.. nak p sarapan dulu..
Pagi ni terasa nak makan Tosei la.. alamakkkk!!



Credit to google.. ;D




18 Ulasan:

ciK mOt (",) said...

selamat pagi ena...jom sarapan jom...

Ena said...

Izan,3

jom...... heheh

LYaFRINA said...

gud moning!!

awlnyer tpacak kat ofis...

ena..mata lya dok sihat gok, mroh skmo.. lya start makan innershine pati beri tu.. tp baru sempat utk seminggu.. hehehhee...

Ena said...

Lya,

ye ker? ena bar plan nak minum.. tapi lom ada kesempatan lagi nak beli.. mrm..

pasni menawan & tak merah lagi la mata lya kan!.. bestnyer..

eyndayusoff said...

Mata akak pun jenis sensitif...senang merah...kena angin..kena aircond...mesti merah...ada org salah anggap ingat akak sakit mata :-(

Ena said...

kak eynda,

tu la kan... dah orang salah faham.. pastu mata ena ni sembap dah org ingat nangis pulak.. tak pun katanya ena terlebih tido.. ishhh!! dah lama tak daat tido yg cukup ada la.. mrmm

Izan Ishak said...

mesti best innershine pati beri tu kan...nak cuba jgklah~

Mama Hanim said...

mata merah biasa la tu ena, kdg2 e-kon pn bleh bt jd cmtu..

LIP (^_^) said...

saya pulak nk gi mkn laksa ni ena..jom!!

LyNn HaMzAh said...

sekejap lagi okey la kut...jom breakfast...

nieda said...

good morning..dah breakfast tose??

~~*Lady Salwa*~~ said...

awalnya akak sampai... sal kalau kul 6.55 tu baru tengah bersiap2... hehe

ye la, masuk office kul 8.30, ada la masa nak rileks2 sket... hehe

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

kul 6.55 sy tengah memask lagi td..lauk bekal rafiq..wekkke

eT said...

wahh...awalnyer sampai opis...
time camtu baru nk sebok bersiap...hehee

MAMASYAZA said...

pagi ni akak makan roti gardenia, cicah teh panas

Fieza79 said...

awal nya ena..fieza 7.30 masuk opis...lg awal tu..!

alamak sekali ngidam tosei ye..

Redbloodsnow said...

wahhh bekfast tosai ea. nak kak E. alolo..cian die. x cukup tido kot kan. peduli kan mereka2 yg bertanya tuh. kepochi je..haha

ardinihumaira said...

lom penah makan tosai ni. tingin lak dni nak cuba :D