Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Friday, 19 November 2010

Typing Error Lorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...



Silap type rupanya tadikkkk.. hak hak hak... tapi sy memg nampak Bukit Merah la tadi masa sampai.. siap leh tanya lagi bukit merah pun ada kat sini??? bukan kat Penang ker? ekekekeke.. tapi sy dah betul kan dah kat entry tadi tu.. huhuhu..



Room yg kitorg nginap ni ngadap pool.. anak2 apalagi!! sakit telinga ni dengar dorang dok merengek2 nak p mandi.. huby tak de.. sy nak g sorang nak handle 2 beradik ni kat situ? huh! tak sanggup! bukan apa.. takut tak terkawal.. pool utk kanak2 memg ada tapi seyes la gerun seyh! kalo dibuatnya si kakak wat pangai nak terjun ke pool dewasa tu? dah la tak reti berenang! ishhhh!! so, lantak ler dorang nak nangis guling2 pun (eh tak la sampai nangis pun..merengek jekk) janji kami tak nangis kemudian hari.. huhu.. dok je la kat bilik diam2.. Eh! budak2 ni mana reti dok diam.. hrmmm..


Note: Selamat Berhujung Minggu Semua..



6 Ulasan:

ana said...

bercuti kat mana nie...pool ngan budak2 memang xleh dipisahkan.

~aSHa~ said...

bercuti sekali la ni ye....
byk income hubby dpt ye....jauh betul peginye..

btw selamat bercuti dan berenang2...eheheh

Sricahaya said...

anak2 mmg tak sabar2 la tu nk mandi..pool dpn mata..hehehe

ardinihumaira said...

dni nak tumpang sekaki kak.. heeeeee :D

kakpah said...

wah.. cuti ek. jeles kita tau!!!

umialya said...

sonoknye makan angin

betul tu, biar le dorang nangis skrg ni.. risau jika tak terjaga nnt, mklm le budak2, aktifnya kemain lg