Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 1 November 2010

Tu La.. Tak Nak dengar Cakap Ummi.. Kan Dah Kena



Malam tadi, kami leka layan Movie, tiba2... Huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... tak hengat punyer nangis!! sound loud speaker punyer.. dan dengar la ayat2 cinta: sakit! sakit!! huhu.. cecepat la sy p tengok!


Sian itu budak! budak mana? tu kat bawah tu?
Nak tau naper? meh tengok meh apa dah jadi!!.. 


Akhirya..
Benjol sudaaaa..

Gambo di snap selepas mangsa dah berhenti menangis.. Siapakah mangsa tu?


*
*
*
*
*

 Dah lepas nangis


Mula2 mashamm.. tau pun sakit!! huhu



&




Baru nak senyum!
dan.. sambung balik main.. mrmmm..




Note: Masa nie ummi & abah tengah leka layan Movie  2 beradik tu pulak kemain asyik main kejap lompat, kejap belari, kejap peluk2.. ketawa, menjerit & mcm2.. dan ending nya seperti diatas.. lari2 sampai langgar wall.. gedebukkkkkkkkk!! dan hasilnya benjol sejibik!! 








15 Ulasan:

ana said...

anak ana pun sama..lari suka pandang belakang. sudahnya cium dinding.

MRS. K said...

alohh... cian die.. budak2 kan ena, kan leh larang, lagi dorang melasak

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

adoiiiiiiiiiiiii saketnya...ngilu untie purple tengok..sian irfan....
tapi irfan comey la...geram untie tengok...

~~*Lady Salwa*~~ said...

Alolo, cian irfan ek...

Biasa la tu... Lasak bebudak ni kadang2 payah nak control... hehe. Terlebih seronok dpt la habuan...

Dilla Ady said...

alahai..dasat gak benjolnye tu ena..

mesti berdenyut2 tu..

kalu dia muntah2 n demam kena bawak segera ke spital tau ena takut ade pape kt dalam kepala irfan tu nnti..darah beku ke ape ke kan..

LYaFRINA said...

aduhh..
bengjol tu nmpk besar sgt2.. msti sakit. org kulit putih melepak.. bila menangis,, nmpak merah bibir.. comel.

ita cutevirus said...

izzah pon benjol gak smlm...
terhantuk bucu kerusi...
aduhai...

ciK mOt (",) said...

aler sian kat irfan...

☆ lieya latif ☆ said...

ADOI ENA....lieya lak yg ngeri hah..kemain berbirat benjol tu.....mau tak menangis irfan.....lieya tgk pun rase nak nangis tau huhuhuhu

Izan Ishak said...

ena....ciannya adik. takpelah adik kuat kan~

aiDieNa said...

Alahai kesian dia.. benjol bengkak nie teman setia budak nak membesar.. biar dorang tau raser sakit.. nanti dorang jadik kuat dan kental.. bila dah jatuh.. bangun semula... itu kekuatan yg perlu dlm satu kehidupan..

chugie said...

alahai..siannye irfan! xpasal2 lebam seketul.. tu kene tuam tu, kalau x memang lebam tu nampak lah jwbynye.

nieda said...

alolo..kesiannya..

Ieza said...

ya ampun besarnya benjol..mesti sakit sangat tu..

ardinihumaira said...

ololo... syian ni... meh3 dni kasi cekelat :D