Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Wednesday, 24 November 2010

Si Adik Mengamuk Tak Mau Balik dan Si Kakak Yg Belum Puas Mandi..



Heheh.. mana ada mengamuk ummi, irfan tolong kemas jerk.. apa la ummi nie... tak baik tau.. ;D


Sambungan lagi.. heheh.. Ni kisahnya bila dah siap2 nak balik ke KL semua.. si irfan pulak tak nak balik.. SEBAB???



Dak irfan punggah beg baju sampai semua isi kandungannya terkeluar.. huwaaaaaaaaa... org nak balik dier leh bg kijer lagi kat ummi dier tu.. adeihh!! ops!! terpaksa la diblur kan yeh!..=P





Muka budak yg nak nangis sampai la bergenang air mata sbb dah buat salah.. huhu.. sian pulak tengok bam bam ummi ni.. uhuk!








Dan ini pulak kisahnya si kakak yg masih lom puas mandi.. masih lagi dok jengah2 keluar tingkap.. nak mandi kolam lagi katanya.. huhu







Fokus pd gambo yg ke-4 lam pic atas ni.. tengok apa yg direnungkan oleh si kakak tu? alahai...











&







Abah pun nak enterprem sekali.. ;D
Tengok kakak senyum!! cam tak puas hati je kan!.. ahahahha.. tak pe la kakak.. nanti kakak berendam kat umah je la.. dah lama abah beli kolam tapi tak rasmi2 pun lagi.. tunggu abah free yeh! sbb ummi tak larat nak buat sorang2 sbb kolam tu besor.. ummi kecik!! uhuk!! psst!! Nampak tak muka kakak tu macam muka saper???? ehehehe




Note: Mana gambo ummi??? huhu.. yilekkk!! cukup la gambo kat ateh tu.. eheheh..







13 Ulasan:

☆ lieya latif ☆ said...

alahai cianye....gitu la ena...budak2 ni selagi bab mandi kolam mmg takpenah puas punye hehehe...

takpe2 next time leh pegi lagi yeak....

~~*Lady Salwa*~~ said...

oo, ngamuk ye irfan... hehe

Biasa la, budak2 nih selagi tak menggigil dalam kolam tu, selagi tu la nak mandi walaupun mata dah merah2...

aiDieNa said...

Alalala.. cian budak dowang tu.. Ehhh.. biler² anak² akak mandi kolam kat luar boleh lar join sekali.. aritu nak jugak ajak anis.. tapi takut mmg Ena tak bagi Anis main air sbb dia ada asthma.. boleh eak dia main air Ena?

Ietams said...

siyan kan...
dah seronok dpt mandi kolam.
still rasa macam tak puas main

Ena said...

Lieya,
eheheh.. tu la pasalnya..



salwa,
tak la mengauk pun sebenarnya akak saje je wat gimik.. heheheh.. irfan main2 beg samapi berterabur abis baju yg dah ready nak di bawak kuar tu.. haihhh

Ena said...

Kak Eina @ Aidiena
sebenarnya kolam dah lama ada kak cuma kami yg tak rasmi2 lagi.. dok peram kat bilik belakang tu.. semalam budak2 tu terjumpa pulak.. jenuh dier suh abah dier pasang sbb nak mandi. .. hahah.. dah malam la yang ooi.. skrg nampak dorang ok je.. lgpun air paip tak sejuk cam air sungai.. ok la kalo nak bg mandi.. terkini teknik berenang dapat atasi asthma cuma kitorg je yg tak tau bila & kat mana nak hantar dorang utk swimming.. huhu

zue @ annaleeya said...

sian tgk muka irfan dan kakak tuh... mmg muka tak puas ati btul... hehehe...

Mama Hanim said...

alahai sian dua org cute tu, muka sedih je.. xpe2, lain kali ada peluang lg tu kan anis, irfan..

anak2 kecik mmg suka main air kan ena..

mamalieyna said...

ye laa nmpk sgt senyum tak ikhlas kakak tu..muka tak puas hati jer..hehe..

ciaan..nnti mandi kolam kt umah lak eh, suh ayah tolong..^_^

LyNn HaMzAh said...

kesian la kakak...x per kakak, ikut ckp umi yer...nanti mandi kat kolam kat rumah jer...

zura@iwan said...

hehe...kena marah ngan ummi la irfan tu...puggh abis baju tu..geram kan..hehe..

alahai kakak nnti berendam kt pool len plak le..hehe

Redbloodsnow said...

HAAA KAN DAHHH..HEHE. AKSI IRFAN MERAJUK DUDUK TEPI SUDUT KATIL SAMBIL NANGIS TUH SGT X LEH BLAH WEH. SEMAKIN COMEL AH....GERAMMM

ardinihumaira said...

alaaa tak mo balik ye... sian dia :D