Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Sunday, 7 November 2010

"SHOW YOUR TEETH BABY!" CONTEST 2010


Salam..


 Pagi2 dah ngadap lappy.. bekpes lom wat lagi.. kui kui kui..


Rasa Nak join Contest la harini.. Dah lama tak join contest ni.. Bila mood dah datang kena la layan kan!.. ngeee..


Contest kali ni anjuran harlindahalim mengenai :-

 

seperti banner di bawah.. 


comel sungguh kan.. 
 ^_^




Ok la..



Meh tengok gambar yg sy pertaruhkan untuk contest kali ni adalah:



~ Nama: Ammar Irfan Bin Mohamad Irwan

~ D.O.B : 07.07.2008

 Hobi: 

 ~ Suka Isap Botol Susu Kosong & Berkepit Ngan Bantal Busuk

Berapa batang gigi:

~ 18 Batang




 Pada kawan2 yg nak join sama, Meh klik SINI





11 Ulasan:

CT said...

comel la baby...

Mama Hanim said...

gigi irfan cantik tu.. mesti menang punya..hehe..

good luck ena..

mamalieyna said...

yeaa irfan join contest!! ^_^

good luck! mmg tomei nih!

Adlina Husaini said...

hehe aunty pun tersenyum tgk ifran punya gigi..cantik putih melepak..rajin2 jupe dentist k

aiDieNa said...

Wahh.. penuh dah gigi Irfan.. semoga berjaya.. nak join jugak boley?? Hehehe

♥♥syahadah♥♥ said...

putihnnya gigi...

chugie said...

cangtik gigi irfan tu.. leh menang ni! :D good luck dear..

~~*Lady Salwa*~~ said...

cantik gigi irfan...

good luck!!

Izan Ishak said...

gigi irfan sgt cantik!!
good luck ena~

ardinihumaira said...

ololooo sweetnya
Goodluck sis :)

Redbloodsnow said...

HEHE...COMEL AH. GOOD LUCK, AKAK CYG!