Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Tuesday, 30 November 2010

Sebenarnya Sy Tak De Kat Opis Arini



Minta maaf banyak2 ye kawan2..  semua entry arini adalah auto post sbb sy tak de kat ofis.. mungkin sampai esok la rasanya.. jadi maaf la ye kalo tak nampak sy kat mana2 umah arini.. Kalu sy masih bertahan mata malam nanti sy ziarah umah kawan2 pulak ye.. 


Oh ya!.. sy tak de sbb terlibat sbg urus tak setia.. =P utk Final KIK bagi KPKK ni.. aritu baru saringan.. Ada sy pernah buat entry berkenaan KIK sebelum ni kan!.. lupa nak update.. ala.. tak sempat nak cari link entry tu la plak.. heheh..


K la.. daaaaaaa...


4 Ulasan:

LYaFRINA said...

ooo.. ptt la x nmpak bayangan ena.. rupanya btapa d rmh.. hehehe

ana said...

nnti bgtau sape menang ye...n apa diorg buat...hehehehe

~~*Lady Salwa*~~ said...

owh, jadi urusetia ye... sama la... tapi sal esok & lusa...

Redbloodsnow said...

xpe kak...hehe. zie mmg ari² entry auto publish kak. leh that senang je zie nk curi² blog walking tanpa perlu risau blog x terupdate...hikss