Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 1 November 2010

Salam November 2010



Salam..


Dah pun berada si bulan November 2010.. Sangat pantas dan dah pun berada dipenghujung tahun.. Pastu tahun baru lagi.. Masa oh masa.. ;D


Pagi tadi rasa sangat liat nak bangun.. mata seolah2 digam.. tapi demi kerja & tanggungjawab.. bangun ena.. bangun! kan lewat masuk kije.. kan tak pepasal merempit tak hengat punyer.. yerla bila sy lambat huby pun akan lambat..  So, utk merempit cara yg betul, jgn kuar lewat.. Terus la bangun.. P ngadap cermin dulu.. Ya ampun... sepet mata ku bangat!! huhhh!! 


Eh! k la.. nak p sarapan dulu.. nanti sambung lagi yeh!.. 


Daaaaaaa...



NOTE: Ada sapa2 nye birthday ker arini ek?? Happy Birthday.. ^_^


11 Ulasan:

ardinihumaira said...

jum3... g merempit. kelas dni jam 9.. nak mandi pastu merempit dengan berhemat sebab hari ni hujan lebat. hu

ana said...

sarap apa pagi nie?

~~*Lady Salwa*~~ said...

Jom breakfast... hehe

**sama la, liat je nak bangun hari ni sebab rasa sejuk sesangat... hehe

LYaFRINA said...

salam 1 november!!!!

selamat b'breakfast!!

☆ lieya latif ☆ said...

selamat pagi ena....bekpes ape tu heheheeh...lieya arini mkn nasi lemak jek.....pastu beli kuih donat.....heheheheh

Ena said...

Dni,

heheh..


Ana,
Minum je tadi.. tak sempat nak p beli.. adeihh!!


salwa,
Tu la ..sejuk bangat.. ;D

Ena said...

Lya,

Salam 1 November.. ;D


Lieya,

Ala.. tak sempat bekeps lagi la lieya.. ye ye jer tulis nak p.. sekali tak sempat dah.. minum je baru nie.. huhu..

Dilla Ady said...

selalu sampai ofis ngam2..

merempit tak hengat punye bawak kete..huhu

Redbloodsnow said...

haaa..itu lah kan kak. genap 11.11.10 nnti...genap lah setaun lg zie akan bergelar sang isteri kan..

ohh sgt pantas mase berlalu :P

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

e2 la kan kak...masa berlalu sangat pantas skrang nie....kejap jerk dah nak akhir taun dah....

chugie said...

kejap je kan dh masuk nov.. pastu disember.. pastu dh masuk 2011.. ish, makin cepat masa berlalu!