Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 11 November 2010

Pernah Makan Suun Bakso????



Alhamdulillah... kenyang pun... ngeeeeee...




Psst! meja kecik tapi leh muat samapi 6 org.. nampak tak tu share.. hehe.. tapi dah nak abis makang baru ada kawan lg sorang sampai, so kitorg tarik meja sebelah.. baru la puas sikit nak bernafas.. hehe..

Abaikan Pipi yg semakin terselah bum bum... hadoiyaiii...


Gambo fresh dari hp... hehehehe.. tapi kan... agaknya ari ni ari malang sikit la kot sbb tadi nak makan tosei tak dapat.. tengahari nie ingat nak makan bihun bakso.. sekali yg dapat adalah suun (camni ke eja.. =P) bakso.. alahai... sian weyh!. naper ek???


Citernye sy tak tengok pun masa org tu duk bubuh lam mangkuk tu.. tup2 dah ada depan mata.. pastu lepas dah dapat tu sy tengok la.. nampak lain mcm je.. Mana bihunnya? tak jumpa lak lam kuah bakso tu.. tapi ingatkan dah terendam lam kuah tu ker kan!.. sy pun tak kisah la.. terus la p duduk. bila nak makan, tengok2 suun rupanya... hahahhaha... memandangkan lapor punyer pasal dan maleh nak p Q lagi sekali.. so, makan je la... Nasib baik kuah bakso tu sedap! suun tu telan je la.. hehehe



Note: arini ni nak enterprem sorang la plak.. kami p 6+1 ('bunga').. hehehe.. sbb selalu kasi kawan2 yg enterprem kan.. kali ni nak konker la... ngeeeeeee..




10 Ulasan:

Ieda Al-Habsyi said...

pernah2 sedap gak, janji cilikicappp lebihhhhh :)

ana said...

ana pernah mkn bakso ngan suun besar2, warna biru..org kata suun tu yg ori resepi dr indon...xde bihun tu je semata tp sedapppppp!

Redbloodsnow said...

zie jgn kate suun bakso. boksa jek pun z lom pnah nelan...sobsobsob. psstt..akak lawa weh.

terpegun zie tgk. patut lah anis lawa...mewarisi genetik akak...hehe

Lelord said...

heheheh x penah makan pun ade ek ropanya

chugie said...

aduh ena.. penah ler! mmg biasa buat bakso letak suun.. ekekek:D tau pun sebab akak cleaner opis sy ni selalu bikin bakso, bagi kami kat sini makan.. sedapnyeeeeeeeee tak terhingga!

~Siti Hajar~ said...

sy xpnh mkn bakso, entah apa rasanya pun xtaw, munkin sedap kot sbb ramai org suka makan..

*tserlah cikbom k.ena makin bam bam..hehe..jgn mare yer..

Adlina Husaini said...

sekali je makan bakso pastu tak lalu dah..mungkin masa tu tak kena tempat beli kut

comel je ena..^_^

ardinihumaira said...

nak sikit kak. nuuu dni lapa betul skang ni

~~*Lady Salwa*~~ said...

suun?? camna ye rasanya... cam pelik je kalo makan suun gitu je....

azzey said...

Ena: sker tgk gbr yg kat atas tu....sweet je muka npk putih bersih!

slm kenal