Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 15 November 2010

Ok Tak Guna Alasan Ni?



Maaf ler kawan2.. sy tau mesti dah tak larat nak tengok pic2 kat lam umah ni lagi kan!.. hoho.. tak pe2.. sy tak marah.. tapi sy nak gak masukkan.. sbb semua gambo yg ada ni jarang dah nak masuk lam frame or bercuci dan simpan lam album cam dolu2.. sangat la kedekut okeyh!.. ops!! tak la camtu.. tapi nak p cuci tu cam tak berapa nak rajin & nak kena susun lak dlm album.. maleh sugguh!.. so, tayang kat sini jer la.. cuma harapnya dunia blog ni tak la dimansuhkan utk akan datang.. sian pulak kat anak2 tak dak gambo kenangan nanti.. huhu.. Ok tak alasan ni??? wink**



Ni pun.. 2 keping je.. gambo si kakak melayan adik2nya... muahahahhahahha.. ferahsan abis... huah huah huahhh!!.. =P




Haa.. kan nampak cam kakak ngan adik2 nya tu.. hahahahhahha.. 



&




Okeyh! kasi chance la layan bluess di petang hari... ngeeeeeeeeee... 



Entry ni sambungan dari Entry yg SINI masa jalan2 ke Tasik Titiwangsa.. last 2 week..




Note: -Auto Publish~ sbb cik puan besor sdg kibizian.. eyorrrr lah tuyh!.. bz la sangat.. ngeee..



11 Ulasan:

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

tempek la byok2 mek na
dok kesoh ponggg

untung ade kamera besorrr
lawa gambar 1st tu jelessnyee

eMMe said...

cantik, hasil photographer profesional, hehehehe...

LYaFRINA said...

ena.. pic ni edit guna adobe photoshop k??

sgt2 cantik.... lya nak sgt2 dslr.. hrp2 cptla dimakbulkan... wishlist utk thn depan..

ana said...

cantek la ena edit gambar...ana pakai gak photoscape, tapi tau guna utk cerah dan gelapkan gambar jer.

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

cun la akak dalam pica nie...nice sangat...

☆ lieya latif ☆ said...

cantek la ena gambar...suke tgk...pic ena sorang tu sgt cantik okey....dah le selim....latar belakang pun cun wooo....

yunz_02 said...

tu la pasal ena.. blog ni jugak la jadik album hehe..

sLEEping BEauty said...

aah la ...
ena mcm bersama adik2nya ...
:)

Nana said...

cantiknye gambar kak..
tuan punya badan lagi cantik hehe

eT said...

bleh tahan la pose nyer...hehee

ardinihumaira said...

gambar akak semuanya lawa2... :D