Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Tuesday, 9 November 2010

Nasi Goreng Kosong 1 !!



Salam... 


Dah sarapan???




Meh makan nasi goreng yg tak de sayur mayur tu.. ish ish ish... stoknya udah abis.. alahai.. tak selera jer tengok kan! huk huk huk.. tak pe2 sy yg makan.. ngeeeeeeeeee..




Note: Huby suka kalo nasi goreng buh sausage yg ada cheese tu..  ;D  tapi maner perginya ayam & tolor kat lam tu erk??tenggelam dek sausage gamaknya.. hoho




15 Ulasan:

~Miss Sukasih~ said...

Huhuhu~~ok la tu kak~~layaannnnn~~

MrS. F!zA said...

layan je nsi tu kak!

hehehe jom makan jom..ngah sarap gak ni..

ciK mOt (",) said...

lapornya....huhuhu

ardinihumaira said...

sedap tu kak... ado sosej gtu :)

☆ lieya latif ☆ said...

eh lieya tgk selera jek ena...lagi2 ade sosej gitu....ni kalo mia mija suke ar ni sebab takde unsur2 sayur hahahaahahah.....

rajin ena masak pagi2 dihari keje......

LyNn HaMzAh said...

berselera lynn tgk nasi goreng tu...nak sket...

MAMASYAZA said...

en. abah lak, kalo nasi goreng, mesti ada ikan bilis goreng, tabur atas nasi goreng tu

~aSHa~ said...

bestnye sarapan nasi goreng sendiri

Fieza79 said...

sedap nya pekena nasi goreng snri pg2 ni...lapor lom sarap..!

Izan Ishak said...

sedap tu ena... nak sket~
janji perut kenyang...alhamdulillah~

Adlina Husaini said...

hhehe kalau letak sayur mayur pun kekadang tolak tepi..

janji masak sendiri,kosong pun sodap

ana said...

sedap apa...rezeki jgn ditolak

Redbloodsnow said...

wahhh...w/pun kosong, kenangisan ttp terlihat. hehe. lame z x mkn nasik goreng.

pasal nyer bibik yg suke wat nasik goreng kemalasan nk buat weh. nk taw sape bibik tu x? --->> MINIE! haha

Mama Hanim said...

alahai..terliur dh..

chugie said...

banyak betui hot dog nye.. sy x pernah lg masak nasi goreng letak hot dog..