Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 8 November 2010

Merajuk kah???





Pasal apa tayang gambo ni? saje je... nampak tak kat ateh kepala si anis tu ada mcm merah2.. itu bukan darah sbb luka ker apa.. tapi si kakak ni telah membuat eksperimen buh lipstik kat ateh  kepalanya.. ahahha.. mcm2 la kamu ni kakak.. 




Note 1: Abaikan rambut si kakak yg serabai tu... huhu
Note 2: Tak tahu naper wat entry nie.. dan tak tahu apa pulak kaitannya.. yg pasti time tu si kakak tengah merajuk .. exceli sy tengah merajuk ngan diri sendiri ni.. uhuk!, owh.. ada ponggg kaitan..







17 Ulasan:

~~*Lady Salwa*~~ said...

La, ingatkan anis jatuh & kepala terhantuk... baru je ingat kepala dia berdarah...

upenye letak lipstik... mcm2 la anis nih... hehe

**merajuk ngan sape ni kak?? sabo ye...

Anonymous said...

kenapa merajuk??
aduih... sape nak pujuk?? sila jawab..

ita (malas nak log in)

MrS. F!zA said...

omak aih moncong nya kakak..majuk sebab ibu tk bg beli ape tu??hahaha

Fieza79 said...

lorr nmpk mcm luka je...cmna leh letak lipstik atas pale tu...Anis majok nape tu Ena...

aii Ena pon tgh majuk dh nape pulak..?

LYaFRINA said...

hehehheheeh..

ni mesti suka tgk citer tamil @ hindustan ni... letak tanda tu kat dahi..

cam lya kecik dulu slalu tgk org hindustan letak tnda kat dahi..lya pon ikut ltk kat dahi g2..

ermmm .. itulah pemikiran dunia kanak2 y penuh misteri.. hanya dia tahu di sebalik pelakuannya

LYaFRINA said...

hehehheheeh..

ni mesti suka tgk citer tamil @ hindustan ni... letak tanda tu kat dahi..

cam lya kecik dulu slalu tgk org hindustan letak tnda kat dahi..lya pon ikut ltk kat dahi g2..

ermmm .. itulah pemikiran dunia kanak2 y penuh misteri.. hanya dia tahu di sebalik pelakuannya

chugie said...

ena merajuk ngn sape lah gamaknye tu ye..

muka anis ade cam mix2 minah saleh lah..:D

Ietams said...

merajuk² pun comey si anis ni..

eMMe said...

ena, me mase kecik cam anis la, suke majuk n muncung2, hehehehe...tu yg terbawak sampai ke besau ni ha,hahaha...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

leww
kakak nak sambut deepabali ke? wekkekekeke

CT said...

meh sini makcik pojok...hehee

yunz_02 said...

sabo jek la main lipstik ye anis..

ana said...

alahai kakak...muncung merajuk sedepa hahahaha

eyndayusoff said...

merajuk teruk tu hehe....cemana lipstik boleh bubuh kat situ? :-D

kembatolo™ said...

erks~
merajuk rupe ceni ke?
cun lah!! aiyo..

Redbloodsnow said...

hahahaha....ade² je anis tuh. haaa mesti die majuk sbb akak sound die bubuh lipstick kat kepala kan kan...lalalala :D

anis nih geram nah okeh zie tgk. semakin die wat muke...semakin comel lah. eeeeee. klo aku jumpe die live²...siaplah ko anis!

wahhh..hehe :D

ardinihumaira said...

meh dni sapu lipstick kat pp jadi blusher lak nak tak kakak? :D