Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Saturday, 27 November 2010

Mendung Tak Bererti Hujan.. Tapi Ada Kemungkinan Hujan Akan Turun.. =P



Mendung je cuaca arini... tapi tak bererti hujan.. kan! kan... kannnnn.. =P makanya.. rasa sangat la lemau arini.. rasa nak tidoqqqqqqqqqqqqq je sampai esok... heheh.. over! tak da maknanya la kan!..  Apa la kaitannya mendung ngan lemau ntah!! ishhh


Korang dah siap masak ker? malasnya nak masak tengahari ni laaaaaaaa.. makan je la apa yg ada.. Boleh???? hehe.. nasi goreng utk sarapan pg tadi ada lagi.. saja je masak lebih tadi.. untung2 leh wat lunch pulak.. hahahhaha.. bila datang angin malas tu camtu la jadinya.. kan dah petang sikit baru la terkedek2 nak masak... tak kisah la ena oii.. jangan sampai anak kelaparan sudah.. Huby?? mcm biasa la mesti kekenyangan makan nasi kenduri la selalunya tu.. 


K la.. sebelum melalut lebih panjang.. nak stop dulu la.. nak p jalan2 jap.. cuci mata & kepala kat umah kawan2..  ;D



Note: Selamat bekerja buat teman2 yg msih bekerja arini.. eh! dok umah lg banyak kijer kan!.. ehehehhe.. Biasa la tu... 


 

5 Ulasan:

Izan Ishak said...

ena...izan pun kalau hubby takde kat umah, mmg makan apa yg ada jelah. ini pun baru je lepas buat pisang grg. nak masak lunch malas sbb pagi tadi dah makan nasi lemak.

kat sini alhamdulillah panas... keringlah baju... en WM masih di repair lagi...huhu

selamat berhujung minggu ena!

idah @mama izzya said...

kat ganu ujan lebat....huhuhu

kakpah said...

petang kang kpah nak buat bbq. meh lah..

win@momyShaneQeisha said...

saya pun pernah buat mcm tu.hehehe.takde lebih breakfast,tapau saja la jawabnya kalau malas masak kan

ardinihumaira said...

ujan lebat cni tak benti.. huuu demam kang adeih