Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 22 November 2010

Layan Gambar Si Dia Ni Jer La Bagi Pihak Kami Di Aidiladha



Di pagi raya Aidiladha yg lepas, mood si kakak ok.. siap leh posing bagai.. dulu masa raya puasa dier wat pangai dari pg sampai ke tengahari kan.. haa.. time raya haji ni si adik plak yg wat pangai... alahai.. silih berganti korang ni la.. 



So, disebabkan mood baik si kakak, makanya ummi yg dok dokong si irfan pun leh la snap gambo si kakak posing jap.. heheh.. sikit je pong... jadi la.. ada gak gambo raya wakil bg pihak kami.. huhu.. eh! naper la tak snap diri sendiri kan!... seyes! tak teringat!! huk huk


Kakak dengan jubah di pagi raya
Awat la susah nauu si kakak nak senyum!! exceli si kakak ni memg tak pandai nak wat gaya senyum bila amik gambo.. huhu.. camtu jer la dier tahu.. tapi posing ni memg dier sendiri wat.. ummi snap jekk..




Tengok tu, dah cam ngah solat pun ada gaya ni.. heheh






Ni kakak tengah makan, so, candid la kononnya..






&






Kakak yg dah buhsan bila ummi asyik snap2 jekk.. moncong pun baik punyerr.. hahahaha..





Note:Time ni.. adik beradik huby tak sampai lagi... dan MIL, FIL & huby p solat raya.. so, time ni je leh snap.. tu pun gambo tak berapa memuaskan sbb kurang cahaya la pulak.. alahai.. dan si adik lgsung tak mau bg kerjasama.. huhu..





15 Ulasan:

MRS. K said...

a'a la.. si kakak ni mmg tak suke senyum kan?

ciK mOt ©™ said...

HEHEHE...ibu ngelat...tu dia amik gambar kakak jadi model...:p

mamaaerish@eb said...

macam x cayer... eb dh leh msk enanyer blog... hua ha ha ... jimba jimba...

makin berseri-seri la kakak... sukerrrrr... ;p

eMMe said...

suke tgk anis pakai tudung ropol2 tuu..cute~

LYaFRINA said...

comeinyer dia....
pandai posing yer

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

cantiknya baju kakak......pepel lagik...muah2 skit la...

MrS. F!zA said...

mmg cantik kakak ni taumcm ibu dia jgk..

gmbr irfan?

kak, nmpk la umah akk tu cantik bebenor akk hias ye..

~Siti Hajar~ said...

alahai pandai je kak ANis posing, tp nape susah senyum? mahal eh senyuman kakak? hehe..

Irfan wat perangai yer, cian ummi, silih ganti, sama la dgn anak2 sy ni, klu tak si abg, si kakak wat perangai, klu x si kakak, si adik wat perangai..huhu...sabar ajalah kan..

Sidratul Muntaha said...

waa..
kakak pakai abaya.
lawa!lawa!

Fieza79 said...

kakak if tk senyum pon ttp comei lotte...giliran2 plak buat pangai ehh...sabo je la..

nieda said...

comelnya kakak pkai tudung...x senyum pun muka tetap manis..sweet tau

ardinihumaira said...

alaaa jelesnye ngan si kakak ni.. lawa nye dia :D

Nana said...

amboi comeinye
bole jadi model
pakaian muslimah ni hehehe

Redbloodsnow said...

lawa nyerrrrrr anis pakai tudung. sejukkkk perut nengok..hehe

chugie said...

amboi.. cantiknye kakak dengan jubah tu.. bleh jadi model cilik ni!