Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Wednesday, 24 November 2010

Kalau DiBeri Pilihan Rasanya Biar Aku Yg Pergi Dulu



Tak dapat nak bayangkan kehidupan kita bila pergi nya insan2 tersayang sekelip mata kan!.. Tak sanggup jugak nak memikirkannya.. Sangat lemah rasanya nak lalui keadaan tu.. andai diberi pilihan.. Biarlah sy yg pergi dulu..sbb sy tidak kuat utk lalui nya. Tak baik cakap mcm ni kan! tapi itu yg sy rasa andainya berlaku ujian minta dijauhkan dahulu ujian ini walaupun setiap insan dimuka bumi ni akan laluinya juga satu masa nanti seperti di bawah ni.



Kisah yg dah banyak teman2 blogger review.. perginya seorang blogger Aisyah Kenangan Terindah pada 22.11.2010.. pemergian yg tak disangka2 mungkin.. memg sy tak pernah masuk  blognya sebelum ni.. tadi masuk pun masa baca dari blog otai Ben Ashaari pd tadi (lepas tu disusuli dari umah Izan, Lya dan banyak juga la..) sy baca kesemuanya.. entrynya kebanyakkan mengenai si kembar 3 yg sangat comel.. Harap keluarganya tabah lalui ujian ini.. 


Al-Fatihah buat Arwah..




Note: Moga dipanjangkan umur insan2 yg tersayang.. Amin



8 Ulasan:

Frodo Baggins said...

innalillah ...
sesungguhnya mati sentiasa mngintip kita
tak sangka .. masuk blog arwah td, baru jer update kan?

*senyap*

zura@iwan said...

mmg x dpt nk bygkan kalu org tsyg pergi dl....ya Allah semoga pjg umor ku & org2 yg ku syg....amin....

al fatihah utk arwah...

ciK mOt ©™ said...

you make me cry...sob sob....

ardinihumaira said...

Al-Fatihah..

ardinihumaira said...

Innalillahiwainnailaihiraji'un...
Al-Fatihah

umialya said...

al-fatihah

Redbloodsnow said...

tuh lah kan kak E. if di beri pilihan...zie pun mcm akak, z nk z yg g dulu sbb z x sanggup kehilangan org yg zie syg :(

Al-fatihah wat arwah. nak terjah gak ah blog die.

aiDieNa said...

Semua orang tak sanggup hadapi kehilangan.. apatah lagi orang yang paling kita sayang.. apa² pon ajal maut di tangan Tuhan.. nikmati hidup ketika masih diberi nikmat untuk bernafas..